Skip to main content

Hi!

nadat het glasvezel kastje uit ging (vanzelf) heb ik de adapter eruit gehaald, om te kijken of stroom eraf en er later weer op, het kastje weer zou opstarten (wat ook is gelukt). Wat echter opviel was dat het uiteinde van de adapter (het V-tje wat in het glasvezel kastje gaat) heeeeel erg warm/heet was. Is dit wel normaal ??

Hoi @Wesley S . Welkom op het forum.

Het glasvezel kastje ging dus spontaan uit?  En toen je de stekker even loshaalde en terug stak deed ie het weer? Als je het stekkertje een beetje beweegt, blijf de stroom er dan wel op staan? Heb je misschien een foto van het kastje?


Klopt! Wellicht het stekkertje dusdanig heet dat die uit veiligheidsredenen uit gaat?

(het is in totaal 2 x gebeurd in enkele maanden)

als ik het stekkertje beweeg blijft het allemaal aan.

 


@Erwin_ zie reactie vanaf mijn andere profiel :-)


En het voedingsblokje zelf? Wordt die ook zo heet? 


@Erwin_  niet dat toen is opgevallen, lijkt echt op warmte in NT kastje (aansluiting)


@NHendriks Is het normaal dat zo'n ding daar zo warm/heet wordt? 


Lijkt me niet de bedoeling dat het zo warm wordt. Mogelijk toch ergens iets van sluiting in het apparaat. Denk dat vervanging door een monteur de beste optie is. 


Het lijkt mij ook niet helemaal normaal. @Wesley S / @Wesley kpn  Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? (graag één account de voorkeur geven 😉 )


@Erwin_ tja 2 profielen. Geen idee hoe ik dat heb gedaan maar 1 profiel ingevuld (maar is mijneven niet duidelijk welke is aangevuld :-)

ik ben een collega, dus je kan mij via MS Teams ook vinden, of kpn email adres


Dan doen we dit even via Teams, @Wesley S . 


Hoi @Wesley S . We hebben samen een monteur ingepland voor morgenochtend (8:00 - 12:00)..

Laat je weten hoe het afloopt? 


@Erwin_  monteur is vanmorgen geweest, NT kastje en adapter vervangen! Nu aankijken of het goed blijft gaan, ik houd je op de hoogte

nogmaals bedankt 👍🏻