Skip to main content

Glasvezelkabels zijn aangesloten en klaar voor gebruik volgens de monteurs.
Wanneer en hoe krijg ik (meer) informatie hierover van KPN?

Als u nu een abonnement heeft bij kpn gaat het automatisch.  Kan echt wel een paar weken duren.


Dank voor de reactie
Ik heb wel een abon. bij Xs4all. en wil zsm over naar glasvezel
Tsja - KPN automatisch-  ik krijg daar (helaas) geen goed gevoel over.


Het overzetten gebeurt in batches. Dus in tientallen aansluiting per keer. Dat is niet even op een knopje drukken. Wat zegt de netwerkbeheerder? Kijk op kpnnetwerk.nl. 


@Peter Frampton Je kan het proberen te triggeren door een snelheids verhoging aan te vragen, moet de glasvezel wel in de postcode check naar boven komen, komt die niet beschikbaar moet die nog afgemeld worden.


Kpn antwoordde dat er rond 29 april bericht wordt verstuurd dat dán de wezenlijke aansluiting er is😓😓


Kpn antwoordde dat er rond 29 april bericht wordt verstuurd dat dán de wezenlijke aansluiting er is😓😓

Dat kan heel goed kloppen hoor, dat het bij u thuis is aangesloten betekend niet dat de apparatuur in de centrale ook al klaar is voor uw aansluiting. Maar u heeft er waarschijnlijk jaren op moeten wachten, dus 2/3 maandjes moet hopelijk ook nog lukken. Alvast gefeliciteerd en ik ben jaloers.


Tsja de laatste loodjes. 
ik dacht vaak ( natuurlijk naïef) de kabel is binnen, kwestie van ergens knop indrukken en Voilà. Nu maar hopen dat het dán  wel in een keer goed gaat🤞🏾🙏🏽🙏🏽


Tja die beruchte laatste loodjes, die zijn altijd het zwaarst, maar om het wachten wat te verzachten, er zijn er nog genoeg die helemaal geen glasvezel in het zicht hebben, en daar zijn er ook genoeg bij die amper een beetje fatsoenlijke snelheid over koper kunnen krijgen, dus als die tijd om is ga jij er met warp snelheid doorheen.:wink: