In juni aangekondigd (per e mail) dat mijn galsvezelkastje zal worden vervangen.
Nooit meer iers vernomen. Gebeurt dat nog??
In juni aangekondigd (per e mail) dat mijn galsvezelkastje zal worden vervangen.
Nooit meer iers vernomen. Gebeurt dat nog??
Hallo
Er is een serie geweest met een probleem, waarbij dit kastje door een stroomonderbreking defect kan raken. De rode netwerkaansluiting doet het dan niet meer.
Hiervoor is een omruilactie geweest, maar deze actie is inmiddels afgesloten. Kennelijk is er bij jou wat mis gegaan met het maken van een afspraak. Als er nu problemen ontstaan met zo'n kastje moet je contact opnemen met KPN klantenservice via 0800-0402. Je kan ook via de KPN website een terugbelafspraak maken.
Hi en welkom
We zijn afgelopen zomer inderdaad bezig geweest om glasvezelkastjes te vervangen. Het spijt me van de verwarring, aangezien je niets meer hebt gehoord.
Het is nu niet meer mogelijk om hier een afspraak voor te maken. Als je verbinding goed werkt, maak je geen zorgen, dan hoeft er niets gebeuren. Het glasvezelkastje kan gewoon blijven zitten. Als je merkt dat je verbinding niet goed werkt, dan kan je het stappenplan Last van een internet storing of wifi problemen? op onze website volgen. Of je mag natuurlijk een topic aanmaken als je vragen hebt. Dan helpen we je hier in de community verder!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.