Skip to main content

Enkele weken geleden is er glasvezel aangesloten in mijn woning, echter tot op heden werkt dit niet.

Er is een wit kastje geplaatst en een zwart kastje, op het zwarte kastje brand een rood lampje bij alarm het pon lampje brandt niet. De modem zendt wel een wifi signaal uit

Via de chat met een medewerker kom ik niet verder.. 

 

 

 

Bent u nieuwe klant? Bestaande klant? Net verhuisd? Had u verbinding via koper? 


Hallo @Marjolein76 is dat zwarte kastje via een netwerkkabel met je modem aangesloten?

 


@JanD het zwarte kastje is met een netwerkkabel aangesloten op de modem. Maar ook al zitten er geen kabels in het kastje (behalve de stroomkabel) brandt het alarm lichtje rood.


Hallo @Marjolein76 , haal dat zwarte kastje eens minimaal 2 minuten van de stroom en start de kast daarna weer op.

Werkt alles dan weer, opgelost.

Nog hetzelfde probleem, even bellen met 0800 0402 en zeggen dat je geen internet meer hebt.

Succes.

 


Hoi @Marjolein76 . Welkom op het forum.

Hoe is dit afgelopen? Weet je al meer en werkt je verbinding ondertussen?

Zo niet, zou je dan je profiel willen aanvullen en mij hier een seintje geven?


@Erwin_ profiel aangevuld. De verbinding werkt nog niet, ik heb nog gebeld erover moest het afwachten..


Dank voor de gegevens, @Marjolein76 . Zo te zien is er ergens een belemmering in het fysieke netwerk. Daar wordt nu naar gekeken.

Werken jouw koperdiensten nog wel?


@Erwin_ ja dat werkt gewoon.

 


Gelukkig maar. Ik vrees dat we zullen moeten wachten op KPNNetwerk.  Ergens moet daar nog een onderdeel aangepast/vervangen worden Tot die tijd kunnen we niks. :-(