Skip to main content

ik woon in een oude hoekwoning aan een nieuwbouw straat. er is glasvezel aangelegd naar alle huizen (Ftth) maar er is niemand geweest bij ons. wat kan ik doen om glasvezel toch te krijgen?

heb eerder een haalbaarheidsonderzoek gestart maar kreeg een offerte met een prijs van €4175?!

ik heb ook geen werkend dsl aansluiting, voorheen internet samen betaald met een winkel onder ons. maar nu willen we onze eigen internet en zijn we afhankelijk van de winkel dat ze werkzaamheden toelaten in hun winkel. eerder installatiemonteur langs geweest (nadat ik een dsl abonnement heb gestart en de dsl aansluiting niet werkde) en heeft een laswerk(?) opgestart dat een nieuwe dsl lijn naar de meterkast moet komen i.p.v. woonkamer waar de huidige niet werkende dsl aansluiting is (de meterkast is naast de voordeur en die is op begane grond en woonkamer niet, die is boven de winkel). maar de laswerker kreeg weer geen toestemming om een nieuwe dsl kabel naar mijn meterkast te trekken?

Hallo @Nicanci , je kunt bij KPN.com via je postcode zien wat er op jouw adres beschikbaar is.

Ook bij KPNnetwerk.nl

 

 


Hallo @Nicanci , je kunt bij KPN.com via je postcode zien wat er op jouw adres beschikbaar is.

Ook bij KPNnetwerk.nl

 

 

Nee dat weet ik. Ik hoopte meer op een reactie van een medewerker van kpn die me verder kon helpen met deze situatie. Aan de telefoon krijg ik steeds te horen dat ze niks voor me kunnen betekenen of dat ze niet weten wat er moet gebeuren?


Je zal toch bij de netwerkbeheerder moeten zijn. Hier ben je bij kpn de provider.  Zij moeten ook informeren bij de netwerkbeheerder. Kijk even op www.kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens. 


Hallo @Nicanci , je kunt bij KPN.com via je postcode zien wat er op jouw adres beschikbaar is.

Ook bij KPNnetwerk.nl

 

 

Nee dat weet ik. Ik hoopte meer op een reactie van een medewerker van kpn die me verder kon helpen met deze situatie. Aan de telefoon krijg ik steeds te horen dat ze niks voor me kunnen betekenen of dat ze niet weten wat er moet gebeuren?

Hallo @Nicanci , als je in een forum een vraag stelt krijg je ook goedbedoelde reacties van andere forumleden, wil je dat niet zul je moeten bellen of chaten, dan heb ne van ons geen 'last'.:yum:


Ha @Nicanci, welkom! Wat een bedrag zeg 😞. Ik wilde toch als KPN klantenservice medewerker, ook nog even laten weten dat het helemaal klopt wat hierboven gezegd wordt. Het aansluiten wordt geregeld door KPN NetwerkNL. Je zult echt even contact met hen op moeten nemen.


Heeft u überhaupt wel een eigen adres? Een eigen adres wat ook bij de gemeente geregistreerd staat?