Skip to main content

Ik kreeg onderstaande mail… Dus denk eindelijk Glasvezel, en voor een leuke aanbiedingsprijs.
Echter als ik op de link klik en mijn gegevens invul dan krijg ik 6 maanden voor 35 euro i.p.v. de 25 euro die in deze mail staat. Die kerel van de klantenservice wist me te vertellen dan het volgens hem altijd al 35 euro is, en dat dit niet klopt... maar waarom versturen jullie dit mailtje dan? Dooie mus.

Gr Robin


*Admin: gegevens uit foto verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @robinwillems , ja, ze zijn druk bezig in de Maten, ik moet voor mijn wijk nog tot 2022 wachten.:persevere:

Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af.

Vul in het privédeel van je profiel s.v.p. even je postcode/huisnummer en klantnummer in.

Groeten van een mede Apeldoorner.:relaxed:


Ik hoop dat de teleurstelling dan niet nog groter wordt. Dit aanbod zou namelijk volgens mij niet gelden voor bestaande klanten van KPN (via koper).

Die 35 euro voor de eerste 6 maanden is naar mijn weten voor nieuwe klanten.

 

Ik ben ook benieuwd naar de reactie van een Webcare medewerker.


Ik hoop dat de teleurstelling dan niet nog groter wordt. Dit aanbod zou namelijk volgens mij niet gelden voor bestaande klanten van KPN (via koper).

Die 35 euro voor de eerste 6 maanden is naar mijn weten voor nieuwe klanten.

 

Ik ben ook benieuwd naar de reactie van een Webcare medewerker.

 

Ik ben ook geen KPN klant, ik ben een NLEx/Budget-alles-in-1 klant (met KPN apparatuur).


Yeuh, vandaag is het wel gelukt… nogmaals via incognito browser geprobeerd en niet akkoord gegaan met de cookies. Dit keer krijg ik wel de 25,- ipv 35,- :grinning:

En dus officieel klant geworden. Opgelost dus.
 

 


Hallo @robinwillems , gefeliciteerd.:relaxed:

Veel plezier met je glasverbinding straks.