Skip to main content

Goedendag, ik krijg van een andere aanbieder met dezelfde condites internet en tv plus 9 maanden espn gratis voor 44 eur permaand ipv 61 eur wat ik nu betaal. Voordat ik overstap wil ik kpn vragen wat zij kunnen doen aan de prijs

 

Mvg Arthur

Op het forum helpen klanten elkaar en springt de moderator bij als we er niet uit.  Wat prijzen betreft wordt hier niets gedaan. Bel 0800-0402. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg jje ik wil opzeggen. Misschien dat er dan dan wat kan.


Wel vreemd dat kpn voor een klant die 20 jr bij kpn zit zo laat weglopen


@Avdbu 

Wie zegt dat ?

Heb je al gebeld ?


Ja mooi he, KPN wil zich namelijk profileren als kwaliteits-provider en daar is de prijs ook naar, kwaliteit heeft zijn prijs.

Die budget provider die hetzelfde voor minder levert, kijk er maar eens goed naar, de bekende addertjes, en als er een storing of probleem is heb je er over het algemeen langer problemen mee voordat het opgelost is.

Is dat je 204 euro besparen waard, zou ik gewoon gaan, je kan altijd weer terug en na een jaar krijg je bij KPN ook weer een leuke korting of cadeautje.:wink:


Wel vreemd dat kpn voor een klant die 20 jr bij kpn zit zo laat weglopen

Waarom vreemd? Wat heeft KPN aan u als ze niets aan u verdienen? Niets. Hoe lang u al klant bent maakt geen bal uit hoor. U kunt dat wel denken, maar KPN hecht dat volgens mij geen enkele waarde aan.


Iedereen wordt op dezelfde manier behandeld 20 jaar klant of 1 jaar dat maakt niets uit.
Vroeger hadden winkels vaste klanten, dat bestaat allang niet meer.
Klanten gaan om een dubbeltje goedkoper al weg tegenwoordig.
 


wat ik mis is het volgende : een beloning-systeem !!!!

hoe langer je als klant bij een provider blijft, meer kORTING je krijgt. Nu is dat nergens, als wordt meer en meer.

Dus een soort BONUS MALUS systeem. Zoals bij schade-vrije jaren.

 


Net ook gebeld met 0800-0402.

Konden / wilden nagenoeg niets doen..

€ 2.- korting p.m. wel al…

Als nieuwe klant kan je wel naar KPN voor € 35.- p.m. voor  6 maanden.

Toch ook maar eens een deurtje verder kijken.

 


Als je echt voor de laagste prijs gaat en het gedoe er omheen geen probleem vindt is dat een goeie optie. Let wel goed op de addertjes onder het gras. Vooral bij de budgetproviders wordt nogal eens gedateerde hardware geleverd en Netflix, Youtube via de ontvanger heeft ook bijna niemand.