Skip to main content

Hallo,

Ik heb net contact gehad met de klantenservice en werd naar deze pagina verwezen. Ik heb een antal google homes in mijn huis en een chromecast. Maar als ik de chromecast of google home’s wil besturen kan mijn telefoon ze niet zien. En toen zei de meneer van de klantenservice dat het 2,4 ghz en 5,0 ghz een andere naam zou moeten krijgen zodat ze niet steeds overspringen van de 2,4 ghz lijn naar de 5,0 ghz en hij gaf aan dat wij dat niet kunnen doen maar een moderator zou dat wel kunnen doen. dus daarbij heb ik hulp nodig.

 

Groetjes

Demi Schraven

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Het is onzin dat de 2.4GHz en 5GHz verschillende namen zouden moeten krijgen om dit probleem te verhelpen.

Welk type Experia/KPN Box heb je en welke firmware versie draait daar op?

Gebruik je naast de Experia/KPN Box ook nog Experia WiFi's of "super"WiFi's?


KPN BOX 12

Firmware versie: SGEJ1000020C

Voor de rest gebruiken we geen versterkers.


KPN BOX 12

Firmware versie: SGEJ1000020C

Voor de rest gebruiken we geen versterkers.

Als jij geen wijzigingen hebt doorgevoerd op de V12 geef hem dan een factory reset, dan krijg je firmware versie SGEJ10000310 en dan zal dit probleem waarschijnlijk tot het verleden behoren.


Hi @demischraven02, irritant dat 't niet lukt om je Google Home's en Chromecast te bedienen. Deze apparatuur valt buiten de ondersteuning van KPN en ik heb helaas geen andere opties dan mijn collega's van de klantenservice. Het forum is echter wel een goede plek om dit aan te kaarten 🙂 We hebben hier verschillende behulpzame forumbezoekers met veel kennis, zoals wjb die hier al toegesneld is. Heb je zijn tip al kunnen uitproberen? We horen graag hoe het is uitgepakt.


Hai,

Ik heb de tip vab wjb uitgeprobeerd en het heeft het probleem verholpen.

 

 


@demischraven02 Fijn om te horen en dankjewel voor de terugkoppeling!