Skip to main content

Hi,

 

Ik ben laatst verhuisd en heb internet van KPN besteld. Ik ben op zoek gegaan naar het ISRA punt om het modem op aan te sluiten, maar kon deze niet vinden. Uiteindelijk achter de koelkast en helemaal weg gemetseld, zie fotos.



 

Iemand enig idee hoe dit precies werkt?
 

Alvast bedankt!
 

Zit de kabel er wel in? Op de onderste foto lijkt het leeg.

En verzin wat anders voor dat kroonsteentje van die stroomkabel. Dit is niet brandveilig. 


Nee, er zit helemaal niets in en ik kan het ook niet openen.


Ik vraag me af of dit wel iets van het ISRA punt is. Zit er niets iets wat lijkt op het plaatje hieronder ?

 


Nee, er zit niets in maar er staat wel PTT op daarom dat ik er vanuit ging dat dit het is.
Ook mijn boven buurmaan heeft zijn aansluiting op exact dezelfde plek aan de muur.


Bellen met de klantenservice via 0800-0402 dat je de installatie zelf niet kunt doen i.v.m. afwezigheid ISRA punt.


 

En verzin wat anders voor dat kroonsteentje van die stroomkabel. Dit is niet brandveilig. 

Precies!

Zet daar een lasdoos met lasklemmen met de juiste aderdikte tussen.

Als je twijfelt of je dat zelf kan, laat dan een erkend installateur er naar kijken!En sowieso eerst de stroom eraf als je het zelf doet en met een spanningsmeter checken of de spanning er echt af is


Liever zo'n lasdoos:

https://www.karwei.nl/assortiment/attema-kabeldoos-m20-met-3-wartels-ip65/p/B410376


Bellen met de klantenservice via 0800-0402 dat je de installatie zelf niet kunt doen i.v.m. afwezigheid ISRA punt.

Ha @Niki B. Ampou-Zolof, welkom! Dit is ook mijn advies!