Skip to main content

Hallo,

 

Ik ben net verhuisd en heb internet en televisie van KPN besteld. Ik ben op zoek gegaan naar het ISRA punt om het modem op aan te sluiten, maar kom deze niet vinden. Uiteindelijk achter twee afdekplaatjes heb ik gevonden wat volgens mij de draadjes van een PTT aansluiting zijn, zie foto. 
 

Ik heb geprobeerd hier zelf een PTT aansluiting op te zetten, maar ik weet niet goed welke draadjes waar moeten worden aangesloten. Kan iemand mij hierbij helpen? 
 

Alvast bedankt!
 

 

Is je verbinding al actief? Zoniet dan zou ik zeker een monteur laten komen. 


Zo te zien een STAP58-netwerk. Hierbij zou de verbinding zou op transparant/zwart moeten zitten. Anders op transparant/wit. Hier moet wel echt een nieuw ISRA geplaatst worden, hier moet wel een monteur voor komen.


Bedankt voor de snelle reacties. De verbinding is wat KPN betreft actief, maar het is mij dus niet gelukt om het aangesloten te krijgen. Als er een monteur langs kan komen, dan zou dat erg fijn zijn. Op welke termijn zou hier iemand voor langs kunnen komen? Met het thuiswerken is internetverbinding wel cruciaal natuurlijk. 
 

Ik denk dat ik sowieso morgen even telefonisch contact moet opnemen? 


Yes! Het beste is om morgen even te bellen met 0800 0402 en geef aan dat het installeren niet wilt lukken omdat het ISRA niet aanwezig is. Dan zal er gelijk een monteur ingepland worden, meestal kan dat binnen een paar dagen, soms zelfs dezelfde dag nog.


Oké, dan ga ik dat zeker doen. Bedankt voor de hulp!