Skip to main content

Graag wil ik facturen 2020 voor

mobiel en internet afvragen. Via klantenservice verwezen naar forum. Kan iemand mij helpen?


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

Een moderater gaat je daaraan helpen. He zal alleen de fakturen krijgen zonder specificaties.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen aan de slag. De wachttijd is een dag of twee. 


Ik heb mijn profiel aangepast, bij voorbaat veel dank.


Goedenavond @LaRiekoek, welkom en bedankt voor jouw bericht!

Kopie facturen kun je ook terugvinden in MijnKPN: mis je daar bepaalde facturen? En heb je nu nog helemaal niets toegezonden gekregen? Hoor graag van je!


Hoi @Shyrin_ , LaRiekoek gaat in de herhaling. Er is nog een tweede topic door hem gestart.

Ik ben op zoek naar mijn facturen mobiel en internet 2020 | KPN Community

MijnKPN (website) en ook de app gaat niet ver genoeg terug om heel 2020 op te halen. Daar is jullie hulp nodig :wink:


Dag Shyrin, ik heb de facturen niet ontvangen en kan niet ver genoeg terug om alle facturen over 2020 te downloaden. Hopelijk kan je me daarbij helpen!


Ah, ik zie het, dank je wel @RBxx!

Daar kan ik je zeker bij helpen @LaRiekoek: tot wanneer zie jij de facturen in MijnKPN wèl terug? 


Via app ben ik terug kunnen gaan tot juni2020. Ik heb facturen van Jan-mei 2020 voor

mobiel en internet nodig. Bij voorbaat veel dank!


Ik lees bij jouw klantgegevens dat je de facturen inmiddels ontvangen hebt: heel fijn! :ballot_box_with_check: