Skip to main content
Antwoord

Graffiti op KPN kast

• October 24, 2022
  • 5 reacties
  • 137 keer bekeken

Deze KPN kast staat in de Wittgensteinlaan 45 - 90 te Amsterdam. Deze kast staat tegen een appartementencomplex. Wilt u deze graffiti laten verwijderen? Het is A. aanstootgevend en B. werkt verloedering in de hand. Bij voorbaat dank voor de moeite.  

Beste antwoord door RBxx

Hallo @vandenB 

Je kan dit melden bij KPN Infra, de beheerder van technische gebouwen en kabelverdelers van KPN. Dit kan via het gratis nummer 0800-0150. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Auteur
  • Helper
  • October 24, 2022

Bij mij in de straat in Amsterdam staat een KPN kast tegen een appartementencomplex.

Deze kast is beklad met rode en zwarte graffiti.

Wilt u hem laten schoonmaken?

Samen houden we de buurt schoon.

Admin: dubbel topic samengevoegd

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 24, 2022

Hallo @vandenB 

Je kan dit melden bij KPN Infra, de beheerder van technische gebouwen en kabelverdelers van KPN. Dit kan via het gratis nummer 0800-0150. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 24, 2022

Hoi @vandenB , zie mijn reactie in jouw andere topic

• Auteur
  • Helper
  • October 24, 2022

Dank voor het doorgeven. Ik heb het KPN nr gebeld en het verzoek is in behandeling genomen via een ticketnummer.

• Auteur
  • Helper
  • October 24, 2022

Dank voor het doorgeven, ik heb het KPN nr gebeld en de vraag is in behandeling genomen.