Skip to main content

 

Deze KPN kast staat in de Wittgensteinlaan 45 - 90 te Amsterdam. Deze kast staat tegen een appartementencomplex. Wilt u deze graffiti laten verwijderen? Het is A. aanstootgevend en B. werkt verloedering in de hand. Bij voorbaat dank voor de moeite.  

Bij mij in de straat in Amsterdam staat een KPN kast tegen een appartementencomplex.

Deze kast is beklad met rode en zwarte graffiti.

Wilt u hem laten schoonmaken?

Samen houden we de buurt schoon.

 

Admin: dubbel topic samengevoegd


Hallo @vandenB 

Je kan dit melden bij KPN Infra, de beheerder van technische gebouwen en kabelverdelers van KPN. Dit kan via het gratis nummer 0800-0150. 


Hoi @vandenB , zie mijn reactie in jouw andere topic

Je kan dit melden bij KPN Infra, de beheerder van technische gebouwen en kabelverdelers van KPN. Dit kan via het gratis nummer 0800-0150. 


Hoi @vandenB , zie mijn reactie in jouw andere topic

Je kan dit melden bij KPN Infra, de beheerder van technische gebouwen en kabelverdelers van KPN. Dit kan via het gratis nummer 0800-0150. 

Dank voor het doorgeven. Ik heb het KPN nr gebeld en het verzoek is in behandeling genomen via een ticketnummer.


Hoi @vandenB , zie mijn reactie in jouw andere topic

Je kan dit melden bij KPN Infra, de beheerder van technische gebouwen en kabelverdelers van KPN. Dit kan via het gratis nummer 0800-0150. 

Dank voor het doorgeven, ik heb het KPN nr gebeld en de vraag is in behandeling genomen.