Skip to main content

Hallo

Ik heb mijn telefoon in september 2021 gekocht met een onbeperkt internetabonnement via belsimpel. Een van de redenen was de promotie van google nest hub. Maar ik heb het nog niet ontvangen. Dus ik belde vandaag kpn services, ze infoemes me dat het een promotie was met een derde partij en ik moet een formulier invullen. Ik belde de derde partij van hun nummer en ze vertelden me dat de promotie voorbij is. Ze hebben mijn abonnementsgegevens van je nodig etc. Nu, Ik kan niet het product ontvangen dat ik verdiende door u te kiezen. Mijn dut h is niet goed, en ik ben het schrijven van dit bericht door google translate. Ik heb mijn e-mails doorzocht en zag dat er een bijlage in een van je e-mails staat die in het Nederlands zegt dat ik een website moet invoeren, een formulier moet invullen etc. Ik denk dat het ook mijn schuld is om je e-mails niet naar het Engels te vertalen, maar je kunt dit ook compenseren Procesvoering. U kent de communicatie-informatie van hen en u kunt mijn informatie ook naar hen sturen. 

 

Kun je me alsjeblieft helpen en stuur me mijn voordelige google nest hub? 

 

Hartelijke groeten

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

Hallo @Engin_a! Welkom op ons KPN Forum. Je hebt de bestelling geplaatst bij Belsimpel. Wij hebben geen inzage in dit contract, dus je moet eigenlijk aankloppen bij Belsimpel. Echter verwacht ik niet dat de situatie veranderd. Op het contract staan alle voorwaarden vermeld en ook dat het formulier tijdig ingediend moet worden om aanspraak te maken op de Google Nest Hub. Het formulier tijdig invullen en opsturen is één van de voorwaarden. De actie is zo te horen al geruime tijd verlopen. Ik kan helaas niets voor je betekenen. 
 


Hoi Lisa, sorry dat ik verkeerde informatie heb, mijn contract was niet met belsimpel, met direct KPN. Is er een kans om me de promotie google nest hub te sturen? 


De actie is al voorbij beste @Engin_a . Het gaat nu niet meer lukken om de Nest op te sturen. Helaas zijn er meer klanten die niet goed hebben begrepen hoe de actievoorwaarden in elkaar zitten.


Nee, dat is niet mogelijk :pensive: