Skip to main content

Ik zie dat nieuwe klanten een lg tv krijgen .

Omdat ik al jaren klant ben bij KPN voor vaste telefoon, mobiele telefoon , internet en tv en ik nog nooit een kado van KPN heb gekregen vind ik dat ik ook een gratis tv zou moeten krijgen.

Gaarne reactie

Je zult ongetwijfeld bij het afsluiten van je abonnement de welkomstkorting hebben gehad. Ik wel, in 2011.

Overigens is die tv maar een 32 inch. En ook niet 4k.


Ik zie dat nieuwe klanten een lg tv krijgen .

Omdat ik al jaren klant ben bij KPN voor vaste telefoon, mobiele telefoon , internet en tv en ik nog nooit een kado van KPN heb gekregen vind ik dat ik ook een gratis tv zou moeten krijgen.

Gaarne reactie


Wij overstappers zijn héél blij met jullie trouwe klanten!

Het mag weleens gezegd worden dat wij zonder jullie niet elk jaar opnieuw overladen zouden worden met cadeaus als we overstappen.

Dat zou niet meer op te brengen zijn als jullie niet elk jaar steeds meer zouden gaan betalen voor verouderde apparatuur en minder diensten.

Daarom wil ik jullie ook vragen om de prijsverhoging van 1 juli gewoon te accepteren en ook niet moeilijk te doen als we 1 oktober opnieuw de prijzen indexeren haha.


1 ding vind ik wel, als trouwe klant zou er best eens een kleine beloning in kunnen zitten, al is het maar om te laten merken dat ze blij met je zijn, en nee, geen TV of wat dan ook, maar als je als trouwe klant vraagt om een nieuwe router omdat je oude vergeelde V8 nu toch echt aan het afsterven is, je de 5Ghz band toch echt mist en de STB's telkens een steekje laten vallen zou dit als je die al een 5+ jaren hebt gewoon zonder mopperen omgeruild moeten kunnen worden voor een hele nieuwe en allerlaatste model wat mogelijk is bij jou verbinding.

Voorheen was er nog wel wat mogelijk bij KPN, maar nu ze helemaal de poot stijf houden gaan ze gegarandeerd trouwe klanten verliezen, alles om de aandeelhouders tevreden houden, want daar kan wel genoeg naartoe, ja ook cash het elke keer weer als ze het aanbieden.


Afgelopen jaar nog tot 2 x toe een 8 tal zenders uit het pluspakket beschikbaar bij basispakket.

Songfestival in Dolby Atmos

EK nu in Full HD (ook voor koperaansluitingen) en in 4k

Heel veel zenders in HD. In deze maand nog weer 8 zenders naar HD.

Hmm, kpn doet best wel e.e.a. vind ik.


Ha @theocornelissen, welkom! Het klopt helemaal wat Peter zegt. We hebben ‘alleen’ welkomstaanbiedingen, dus voor nieuwe klanten. Maar we bieden bijvoorbeeld ook Hussel voordelen als je vaste en mobiele diensten combineert. En zoals Peter aangeeft, doen we altijd onze best om extra zaken aan te bieden! 


Je krijgt als bestaande klant best wel eens een aardigheidje tegenwoordig :)

https://www.droidapp.nl/nieuws/kpn-klanten-gratis-oranje-hoesje-bestellen/amp/


Ik vind hem wel een punt hebben met al die cadeautjes die nieuwe klanten krijgen en vaste klanten daar geen aanspraak op kunnen maken zo had je bijv bij nieuwe klanten 2 wifi punten gratis ik moest 149 euro neer tellen en zo nog meer !!

Dus trouwe klanten zijn de dupe dus moet als ik het goed begrijp abonnement opzeggen en dan weer lid worden om aanspraak te maken , veel administratief rompslomp voor jullie .

Dus beloon je vaste klanten of geef een flinke korting om zo toch aanspraak te maken of 2 jaar vast het abonnement bijv .


Het is toch echt ongeloofeloos, een nieuwe LG.…

Ik heb een abonnement van over de 100 euro per maand en ik moet ook nog 15 euro extra betalen voor het Ziggo pakket........ik ben super tevreden over m'n glasvezel maar dit is toch wat gekaanstekerij... 🥴


Mijn vraag is ,is de KPN winkel er alleen maar voor nieuwe klanten?

Ze konden niks voor mij doen omdat ik al klant was bij kpn ,nog wel even gekeken naar een ander contract maar deze was nog duurder dan dat ik al had.

En als je slechte wifi verbinding hebt wordt er niets aangedaan ,alleen op afstand ,ook al ben je tien jaar lid van KPN .Oplossing koop maar een wifi punt a 99 euro  . Service van de  KPN  terwijl nieuwe klanten er gratis 2 krijgen


Stuur me even een bericht als je een provider gevonden hebt die gratis tv’s en wifi access points uitdeelt!

 

Wifi is je eigen verantwoordelijkheid. Morele steun en hulp kun je uiteraard wel hier krijgen.

Je gaat toch ook niet je electriciteitsbedrijf bellen als je een extra stopcontact nodig hebt?


Hallo @ex klant 

Mijn vraag is ,is de KPN winkel er alleen maar voor nieuwe klanten?

Nee, ook voor bestaande klanten om wat te vragen, rond te neuzen of iets te regelen.

Ze konden niks voor mij doen omdat ik al klant was bij kpn

Voor bestaande klanten wordt er regelmatig wat gedaan, houd daarvoor de nieuwsbrief in de gaten.

En als je slechte wifi verbinding hebt wordt er niets aangedaan

Wifi is inderdaad je eigen verantwoordelijkheid, maar daarom vind je op de website van KPN wel allerlei adviezen om de wifi te verbeteren.

ook al ben je tien jaar lid van KPN 

Van een vereniging ben je lid, bij een bedrijf ben je klant.

Oplossing koop maar een wifi punt a 99 euro

Als je de wifi-manager doet via je thuis-app kun je in aanmerking komen voor 1 of meerdere wifi-piunten tegen een speciale prijs.

Via onderstaande website kun je de wifi 1-punten zelfs tegen een opruimingsprijs kopen:

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363408/kpn-superwifi-punt/?pos=106

  terwijl nieuwe klanten er gratis 2 krijgen

Toen jij klant bij KPN/Tel;fort werd heb je als nieuwe klant ook een cadeau of korting gehad.

 

 

 

 

Â