Skip to main content

Ook bij mij is een kpn monteur geweest om internet en tv aan te sluiten, hij heeft toen het klaar was met mij de werkzaamheden doorgenomen en dat er hier verder geen kosten aan waren verbonden, tot mijn grote verbazing zie ik op mijn factuur dat er 100€ voor monteur is gerekend  !!!  ????

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hi @Ans73, als de monteur gratis zou zijn en dit ook zo op de monteursbon staat, is het natuurlijk erg merkwaardig als hier wel kosten voor in rekening gebracht worden :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!


Gedaan 


Bedankt!

Ik zie dat de monteur géén kosten in rekening heeft gebracht, het is mij dus een raadsel waarom er wél €75,- in rekening wordt gebracht voor de installatie. Je gaat dit sowieso van ons terugkrijgen, vermoedelijk op de factuur van april. Ik ga deze situatie voorschotelen aan een collega die over de facturatie gaat zodat die kan onderzoeken waar dit mis is gegaan zodat we dit kunnen herstellen!


Op mijn factuur staat 100€ aan monteur kosten 


Op je factuur staan €75,- aan monteurskosten en daarnaast ook €25,- aan aansluitkosten, dat laatste klopt wel. 


Ik heb net telefonisch contact gehad met kpn en helaas moet ik dit bedrag betalen ze zeggen dat ik de monteur gewoon moet betalen en dat ik dit bedrag niet terug krijg krijg omdat het een betaalde monteur afspraak was


Ik vind dit echt een hele slechte zaak


Heb je niet gelezen wat de medewerker hier schreef?


Ja ik heb het gelezen, hoezo???


Nou daar staat toch dat het terug betaald wordt!!


Ik had je al toegezegd dat de kosten vergoed gaan worden @Ans73, ik dacht dat ik daar duidelijk genoeg in was geweest maar blijkbaar niet. Je had hier niet nogmaals voor hoeven bellen!

Omdat ik nog geen antwoord/duidelijkheid heb over hoe het kan dat deze kosten ten onrechte in rekening zijn gebracht, ga ik nu zelf maar de vergoeding voor je doorvoeren. Als ze dit dan binnenkort intern opgehelderd hebben, zal ik aangeven dat het vergoeden niet nogmaals hoeft omdat ik dat stukje al voor je geregeld heb :slight_smile:


Bedankt !😀


Hoe lang duurt het ongeveer dat hij bijgeschreven is op mijn rekening?


Zo als gezegd wordt dat verrekend met de factuur van april.