Skip to main content

LS,

 

Er is mij meerdere malen verzekerd dat de monteur gratis was die langs is gekomen.

Nu wordt er toch 50 euro in rekening gebracht.

Graag corrigeren.

Bdv, Mvg Frank

Hallo @Frank2020kpn ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 


Mogelijk heeft die monteur extra kosten gemaakt. Zoals stopcontact plaatsen of kabel leggen. Dat moet je wel betalen.


Dank voor jullie reacties.

Het lijkt me dat dit dan eerst wordt gevraagd en niet zomaar wordt uitgevoerd.  

 


Wat kwam de monteur doen??


Dag @Frank2020kpn Welkom hier en goed dat je dit meldt. Kun je me vertellen waarvoor de monteur is langs geweest en hoe deze afspraak tot stand is gekomen? Wat ik namelijk zie -en dank voor het invullen van de gegevens- is dat je op 23 juni bezoek van de monteur hebt gekregen. Dezelfde dag nog heb je de mail gekregen, waarin ook de 50,- servicekosten worden benoemd voor de verrichte werkzaamheden. Heb je deze mail destijds wel gezien? 


Hier hetzelfde probleem. Komt gratis monteur en kost het nog 30 euro aan arbeidsloon. Sorry maar dat noem ik niet gratis.

Ik heb al zoveel spijt dat ik ben overgestapt naar kpn. Continu slechte wifi. niemand te bereiken, na 3 maanden eindelijk iemand kunnen bereiken. ok sturen een gratis monteur, en kan je dat ook nog betalen. 


@Clasi Goedemiddag! Wat een vervelende situatie. Ik zie dat je hier ook een eigen topic over bent gestart. Heel goed! Ik of een van mijn collega-moderators zullen daar op reageren zodra we daar aan toe zijn, we reageren namelijk op volgorde van binnenkomst op topics. Voor snellere hulp kun je beter even met mijn collega's van de telefonische klantenservice bellen. We zijn elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur gratis bereikbaar via 0800 0402.