Skip to main content


Ik zit met exact hetzelfde probleem als de topic uit de link hieronder.

Ik heb een 100 upgrade +/- 1 jaar gelezen aangezet á  4,99 hebben kennissen/ouders een mail ontvangen dat ze een gratis upgrade hebben van 50 naar 100 (zij hebben hetzelfde abonnement als mij) maar ik moet dus extra betalen, dit is wel vreemd.

Als trouwe klant heb ik niets ontvangen en betaal dus iedere maand 4,99,- extra voor hetzelfde abbo.

Gebeld met KPN (de persoon was erg behulpzaam) maar ze kunnen niets doen 😔 zeggen ze, ja ik krijg aanbiedingen om over te stappen naar andere abonnementen, maar dat wil ik niet ik, ik wil gewoon die 4,99 van mijn factuur af en mijn 100 mb snelheid behouden.

Ik vind dit erg vreemd en lijkt erop dat je zolang je niets zegt gewoon blijft betalen.

Ik hoop dat het met behulp van dit forum wel opgelost kan worden.

https://forum.kpn.com/internet-9/melding-van-gratis-sneller-100-100-internet-toch-kosten-gerekend-552438

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Ik zit met exact hetzelfde probleem heb ook 100 upgrade +/- 1 jaar gelezen aangezet a. 4,99 nu hoor ik van kennissen/ouders dat ze wel een gratis upgrade hebben gehad van 50 naar 100 zij hebben hetzelfde abonnement dit is wel vreemd.

Als trouwe klant heb ik niets ontvangen en betaal dus iedere maand 4,99,- extra voor hetzelfde abbo.

Gebeld met KPN maar ze kunnen niets doen, ja ik krijg aanbiedingen om over te stappen naar andere abonnementen maar dat wil ik niet ik, ik wil gewoon die 4,99 eraf en mijn 100 mb snelheid behouden.

 

ga ook maar even een post plaatsen misschien dat het dan wel lukt.

bedankt igg voor je post dan dan weet ik dat ik niet de enige ben.


Ik had een persoonlijke .ail gekregen, dat ik als trouwe klant deze aan aanbieding kreeg. GRATIS sneller internet.

Eerst gebeld toen ik het niet voor elkaar kreeg. Daarna via het forum gevraagd hoe het mogelijk is dat ik het niet voor elkaar kreeg, juist omdat ik die mail had ontvangen. Na wat heen en weer posten op het forum, is het mij uiteindelijk gelukt dtv KPN. Zij hebben het toch omgezet.


Ik had een persoonlijke .ail gekregen, dat ik als trouwe klant deze aan aanbieding kreeg. GRATIS sneller internet.

Eerst gebeld toen ik het niet voor elkaar kreeg. Daarna via het forum gevraagd hoe het mogelijk is dat ik het niet voor elkaar kreeg, juist omdat ik die mail had ontvangen. Na wat heen en weer posten op het forum, is het mij uiteindelijk gelukt dtv KPN. Zij hebben het toch omgezet.

 

Ik heb geen mail gehad, maar mijn ouders die exact hetzelfde abonnement hebben (waren eerst van Telfort ) en zijn ook al even lang klant van de KPN dus technisch gezien heb ik dezelfde rechten en heb vanmiddag nog een keer gebeld en word (als ik geluk heb maandag of dinsdag terug gebeld) zal wel een project worden maar ik geef niet op want zo moeten anders ook de spelregels geven wanneer je in aanmerking zou kunnen komen voor de actie, Word vervolgd igg bedankt voor je reactie.

 

gr.

Jordi

Admin: Reacties samengevoegd met je eigen topic


Ik had een persoonlijke .ail gekregen, dat ik als trouwe klant deze aan aanbieding kreeg. GRATIS sneller internet.

Eerst gebeld toen ik het niet voor elkaar kreeg. Daarna via het forum gevraagd hoe het mogelijk is dat ik het niet voor elkaar kreeg, juist omdat ik die mail had ontvangen. Na wat heen en weer posten op het forum, is het mij uiteindelijk gelukt dtv KPN. Zij hebben het toch omgezet.

 

Ik heb geen mail gehad, maar mijn ouders die exact hetzelfde abonnement hebben (waren eerst van Telfort ) en zijn ook al even lang klant van de KPN dus technisch gezien heb ik dezelfde rechten ...

Het gaat hier niet om rechten. Sommige mensen krijgen deze aanbieding, andere mensen niet. Het is gewoon een loterij. Zo simpel is dat. 

Sommige mensen hebben vorig jaar ook zomaar vanuit het niets SuperWiFi's toegezonden gekregen. Vele anderen niet. Sommige mobiele klanten kregen er zomaar 20 GB data bij. Vele anderen niet.

KPN deelt gewoon willekeurig soms wat uit. Dat mag toch? Of niet?

En deze snelheidsverhoging van 50 maar 100 mbit is voor 3 maanden. De klant moet het zelf weer uit zetten. Anders gaat die er na 3 maanden voor betalen. Net zoveel als u. Je praat dus over € 14,97. Af je je daar nou zo druk over moet maken, dat vraag ik me af.


Geen mail gekregen, dan heb je er ook geen recht op, het gaat om een persoonlijke aanbieding.

Ik krijg ze sowieso niet, heb mail zelfs uitstaan zodat ze ze niet kunnen sturen.


Een loterij dat vind ik zeker niet kunnen, dat zou heel oneerlijk zijn tegenover alle andere klanten.

En het is niet voor 3 maanden, want er staat letterlijk “gratis zolang je abonnement loopt” op de factuur. Zie plaatje hieronder.


Ik ken meerdere mensen die ook een KPN hebben die een mail gehad hebben dan is het wel vreemd

Goed ik wacht even het telefoontje van de KPN af en als ze niet bellen ga toch maar weer contact zoeken.


En het is niet voor 3 maanden, want er staat letterlijk “gratis zolang je abonnement loopt” op de factuur. Zie plaatje hieronder.


Ik ken meerdere mensen die ook een KPN hebben die een mail gehad hebben dan is het wel vreemd

Goed ik wacht even het telefoontje van de KPN af en als ze niet bellen ga toch maar weer contact zoeken.

@Erwin_ heeft het ook over 3 maanden gratis. Aangezien hij KPN medewerker is zal hij het wel weten.

U heeft het in 1 van uw reacties over een oud Telfort klant. Oud Telfort klanten hebben soms leuke aanbiedingen gekregen. Maar dat heeft niets te maken met deze actie.


Een loterij dat vind ik zeker niet kunnen, dat zou heel oneerlijk zijn tegenover alle andere klanten.

Waarom? Die andere klanten krijgen toch gewoon waar ze voor betalen? Die worden toch niets tekort gedaan?


Hoe lang moet je klant zijn om als 'trouwe klant' te worden aangemerkt?

 


Een loterij dat vind ik zeker niet kunnen, dat zou heel oneerlijk zijn tegenover alle andere klanten.

Waarom? Die andere klanten krijgen toch gewoon waar ze voor betalen? Die worden toch niets tekort gedaan?

natuurlijk worden die wel tekort gedaan, is toch raar dat als je buurman hetzelfde abbo heeft maar in één keer een korting voor onbepaalde tijd krijgt en jij niet. We zijn toch allemaal ”KPN klant” en zouden gelijk behandeld moeten worden. Als ik het dit bij mijn eigen klanten zou doen zou ik daar ook vragen over krijgen als ik de wel korting geef en de ander niet (los van prijsafspraken enzo).

Spiegel het eens naar jezelf.
Stel, je staat in de rij staat om iets te kopen in een winkel en jij betaald gewoon de prijs van het product dat staat aangegeven en de klant achter je heeft hetzelfde product en betaald 5 euro minder dan ga jij daar toch ook vragen over stellen 🤔
Dan kan de winkelier toch ook niet zeggen tja.. het is een loterij en jij heb pech. het is toch geen gokspelletje.


Een loterij dat vind ik zeker niet kunnen, dat zou heel oneerlijk zijn tegenover alle andere klanten.

Waarom? Die andere klanten krijgen toch gewoon waar ze voor betalen? Die worden toch niets tekort gedaan?

natuurlijk worden die wel tekort gedaan, is toch raar dat als je buurman hetzelfde abbo heeft maar in één keer een korting voor onbepaalde tijd krijgt en jij niet.

Nogmaals: dit topic gaat niet over een korting voor onbepaalde tijd. Dit topic gaat over deze email:

 

Sommige mensen hebben dit gekregen via een brief, bijvoorbeeld:

We zijn toch allemaal ”KPN klant” en zouden gelijk behandeld moeten worden. Als ik het dit bij mijn eigen klanten zou doen zou ik daar ook vragen over krijgen als ik de wel korting geef en de ander niet (los van prijsafspraken enzo).

Een bedrijf mag gewoon kadootjes geven aan specifieke klanten. Daar is helemaal niks op tegen.

Spiegel het eens naar jezelf.
Stel, je staat in de rij staat om iets te kopen in een winkel en jij betaald gewoon de prijs van het product dat staat aangegeven en de klant achter je heeft hetzelfde product en betaald 5 euro minder dan ga jij daar toch ook vragen over stellen 🤔
Dan kan de winkelier toch ook niet zeggen tja.. het is een loterij en jij heb pech. het is toch geen gokspelletje.

Deze vergelijking gaat niet op. We staan in deze situatie hier bij KPN niet in een rij voor de kassa. KPN deelt hier vanuit het niets gewoon kadootjes uit. Dat gebeurt niet op het moment van betalen, bij "de kassa" dus.

Zodoende is er dus geen sprake van dat KPN sommige klanten anders behandeld dan andere. Je mag er ook vanuit gaan dat door de jaren heen iedereen wel een keer aan de beurt komt om zo'n kadootje te krijgen.

Waar ik wel moeite mee heb: klanten die bellen om hun thuis abonnement te verlengen en daarbij 6 maanden korting krijgen. En andere mensen die precies hetzelfde doen en dat niet krijgen. Daarbij gaat uw vergelijking wel op.


Een loterij dat vind ik zeker niet kunnen, dat zou heel oneerlijk zijn tegenover alle andere klanten.

Waarom? Die andere klanten krijgen toch gewoon waar ze voor betalen? Die worden toch niets tekort gedaan?

natuurlijk worden die wel tekort gedaan, is toch raar dat als je buurman hetzelfde abbo heeft maar in één keer een korting voor onbepaalde tijd krijgt en jij niet.

Nogmaals: dit topic gaat niet over een korting voor onbepaalde tijd. Dit topic gaat over deze email:

 

Sommige mensen hebben dit gekregen via een brief, bijvoorbeeld:

We zijn toch allemaal ”KPN klant” en zouden gelijk behandeld moeten worden. Als ik het dit bij mijn eigen klanten zou doen zou ik daar ook vragen over krijgen als ik de wel korting geef en de ander niet (los van prijsafspraken enzo).

Een bedrijf mag gewoon kadootjes geven aan specifieke klanten. Daar is helemaal niks op tegen.

Spiegel het eens naar jezelf.
Stel, je staat in de rij staat om iets te kopen in een winkel en jij betaald gewoon de prijs van het product dat staat aangegeven en de klant achter je heeft hetzelfde product en betaald 5 euro minder dan ga jij daar toch ook vragen over stellen 🤔
Dan kan de winkelier toch ook niet zeggen tja.. het is een loterij en jij heb pech. het is toch geen gokspelletje.

Deze vergelijking gaat niet op. We staan in deze situatie hier bij KPN niet in een rij voor de kassa. KPN deelt hier vanuit het niets gewoon kadootjes uit. Dat gebeurt niet op het moment van betalen, bij "de kassa" dus.

Nee! Het topic gaat niet over een luizige 3 maanden, maar zo lang je klant bent bij KPN. Lees maar terug.


Nee! Het topic gaat niet over een luizige 3 maanden, maar zo lang je klant bent bij KPN. Lees maar terug.

Ok, ik zie het nu ook. Maar in wezen maakt dat niets uit. 


 

@Nick83 Als je effe naar boven gaat kom je deze van de Topic starter tegen, en die lijkt mij ook te lopen zolang je klant blijft.

Maar dat neemt nog steeds niet weg, geen bericht is ook geen recht er op, kan men lang en kort over drammen als een kleuter, gewoon pech.


Hi @J.Kerkhof, goed dat je je vraag hier stelt. Ik heb alle reacties samengevoegd met je eigen topic om het overzichtelijk te houden. Ik zie dat je al een boel reacties en informatie gekregen hebt. 

Wat hier al aangegeven is klopt: Dit betreft een persoonlijke aanbieding. Je kunt er alleen gebruik van maken als je hier zelf een e-mail over ontvangen hebt. Zo nu en dan worden er in groepjes dit soort aanbiedingen verstuurd, mogelijk krijg jij die mogelijkheid ook nog in de toekomst. 


Rare items hierboven over gratis wat niet gratis is, abos die via een grabbelton  in loterijen veranderen, ook als je trouwe klant bent, glitterende aanbiedingen met mitsen en maren in de kleine lettertjes.
Kromme uitleg over recht en pech, het kan niet op.
Wie doet eigenlijk bij kpn aan klantenbinding en wie gaat er over klantgericht denken?