Skip to main content

Beste, 

Ik heb in november een zakelijk pakket aangevraagd, deze week is het geïnstalleerd. Ik heb echter nog niks vernomen van de Sonos die ik erbij zou krijgen. Enig idee wanneer die komt?

 

 

Volgens mij is het zo dat dit soort cadeau's of na de 14 dagen retourtermijn of in het geval dat het abonnement later ingaat enkele dagen na de activatie van het abonnement verstuurd worden. Gezien de enorme drukte bij PostNL kan ik me goed voorstellen dat dit iets langer duurt dan gebruikelijk.


Hallo @Alainvdb ,

Dit is het forum voor particuliere klanten van KPN. Hier weten wij dan ook niet het antwoord op jouw vraag. 

De medewerkers van de zakelijke klantenservice of het Zakelijk Forum weten dat ongetwijfeld wel.

Dus je kunt beter daar jouw vraag stellen. 

 


Hi @Alainvdb, welkom hier. 

Dit is het forum voor particuliere klanten van KPN. Hier weten wij dan ook niet het antwoord op jouw vraag. 

De medewerkers van de zakelijke klantenservice of het Zakelijk Forum weten dat ongetwijfeld wel.

Noordzee heeft gelijk, dit is het forum voor particulieren. 

Maar deze vraag kan ik beantwoorden, als jij dit ook op je bevestiging ziet moet het geen probleem zijn. Zie hieronder. Het kan dus iets langer duren.