Skip to main content

Wij hebben in februari 2023 een contract via deur-aan-deur verkoop afgesloten om in vanaf glasvezel internet af te nemen met als korting zowel eerste 6 maanden een lagere prijs en als tweede korting zouden wij 2 KPN SuperWifi punten ontvangen.

Nu zijn we bijna 3 maanden verder en de prijsverlaging hebben we wel ontvangen, maar de SuperWifi punten nog steeds niet. Graag zouden wij deze alsnog zo snel mogelijk willen ontvangen.

 

Alvast bedankt!

Heeft u ook op papier of via email bevestigd gekregen dat u die SuperWiFi's zou krijgen?


Hallo @Chillout1984 typisch een verkopers-aan-de-deur-verhaal.

KPN geeft altijd maar 1 cadeau weg, of korting of een product, nooit beide.

Dus als je niet zwart-op-wit hebt staan dat je èn korting èn 2 wifipunten krijgt, kun je die wifipunten definitief vergeten omdat je de korting wèl krijgt.

 

 


Ja, ik heb in de orderbevestiging staan dat ik beide zou krijgen.


Hallo @Chillout1984 vul dan in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN in, dan komt een moderator er op terug.

 


Hoi @Chillout1984 .  Welkom op het forum.

Misschien zie ik iets over het hoofd maar ik zie nergens iets over superwifi

 

 


Hoi @Chillout1984 .  Welkom op het forum.

Misschien zie ik iets over het hoofd maar ik zie nergens iets over superwifi

 

 

Beste Erwin_, het staat ook niet op de factuur, maar wel in de orderbevestiging die ik ter controle heb ontvangen.


Beste Erwin_, het staat ook niet op de factuur, maar wel in de orderbevestiging die ik ter controle heb ontvangen.

Kunt u daar een foto of schermafdruk van plaatsen?


Hoi @Chillout1984 .  Welkom op het forum.

Misschien zie ik iets over het hoofd maar ik zie nergens iets over superwifi

 

 

Beste Erwin_, het staat ook niet op de factuur, maar wel in de orderbevestiging die ik ter controle heb ontvangen.

 

Dit is een screenshot uit jouw orderbevestiging

Als jij een andere mail hebt, laat dan even het screenshot zien/


Dit staat staat in mijn bevestiging die ik ter controle heb ontvangen en waarvoor ik ook getekend heb:

 

 


Erg vreemd.  Hier moet ik méér details van weten.

Ik stuur je een privébericht.Â