Skip to main content

Hallo I ben pas nieuw bij jullie .. 1 maand . 
en nu krijg je een gratis tv .. kan ik deze ook  nog krijgen … anders een beetje lullig .!?

ik krijg ook nog 25 euro terug van de aansluitkosten , dit was een actie volgens uw verkoopmedewerker . Ik heb dit nog niet terug ontvangen .?  Ik zou het wel leuk vinden om dan de tv of de soundbar te krijgen ..  ik hoop zsm iets van jullie te horen . 
Ik heb ook een mobiel telefoon abonnement bij jullie . 

 

mvg Paul van der Sande 

 

Admin: 06-nummer verwijderd i.v.m. privacy

 

Hallo I ben pas nieuw bij jullie .. 1 maand . 
en nu krijg je een gratis tv .. kan ik deze ook  nog krijgen … anders een beetje lullig .!?

ik krijg ook nog 25 euro terug van de aansluitkosten , dit was een actie volgens uw verkoopmedewerker . Ik heb dit nog niet terug ontvangen .?  Ik zou het wel leuk vinden om dan de tv of de soundbar te krijgen ..  ik hoop zsm iets van jullie te horen . 
Ik heb ook een mobiel telefoon abonnement bij jullie . 
ik ben ook bereikbaar op nummer ***
 

mvg Paul van der Sande 

Waarom lullig

Je hebt toen een overeenkomst afgesloten

Nu wil je een gratis tv

Omdat dat nu een actie is

Beetje raar (vindt ik dan)

Van mij part mogen die acties afgeschaft worden

 

 


Hallo I ben pas nieuw bij jullie .. 1 maand . 
en nu krijg je een gratis tv .. kan ik deze ook  nog krijgen … anders een beetje lullig .!?

Hallo @Paulfred12345 , dat noemen we jammer, maar helaas..... :wink:

Elke nieuwe klant kan kiezen uit wat op dat moment aangeboden wordt. Jij hebt mogelijk gekozen voor een aantal maanden korting of SuperWiFi. De tv gaat helaas aan jouw neus voorbij, het is niet anders.


Hallo @Paulfred12345 , 

Ongelovelijk he, deze niet oud Europese en ook niet hedendaags USA mentaliteit die je bij klanten die hier geen enkel voordeel dan mogelijk wat extra korting van KPN zien. 

Eigenlijk gewoon: “Je bent er in getrapt. betalen!”. 

Jammergenoeg is deze wat we vroeger mafia mentaliteit noemden gewoon goed geworden. Dus volgende keer gewoon oppassen.

Misschien kan een KPN moderator nog wat voor je doen. Ze kunnen soms best wat sommige KPN klanten tonen tegenspreken. Anders jammer dus, het is niet anders. 

 


Hallo @Paulfred12345, welkom! Ik sluit me aan bij Ruud: jij hebt van een andere welkomstkorting mogen genieten. We willen regelmatig van korting en wij weten in de regel een paar dagen van tevoren wat de nieuwe acties worden. Zeker niet een maand van tevoren. We kunnen je nu in ieder geval niet meer van een tv voorzien! :disappointed_relieved:

 

Eigenlijk gewoon: “Je bent er in getrapt. betalen!”. 

Jammergenoeg is deze wat we vroeger mafia mentaliteit noemden gewoon goed geworden. Dus volgende keer gewoon oppassen.

 

Ik begrijp niet zo goed wat je probeert te zeggen, Cor. 


Hallo , oké geen Tv .. acceptabel ivm met de korting ..

maar waarom hoor ik niets over de 25 € aansluitkosten die niet gerekend zouden worden . 
Er is mij toegezegd dat deze teruggestort worden .!  Wanneer?

@Marcia_ 

@RBxx 

@peter-keetfm 

 

 


Hallo @Paulfred12345, welkom! Ik sluit me aan bij Ruud: jij hebt van een andere welkomstkorting mogen genieten. We willen regelmatig van korting en wij weten in de regel een paar dagen van tevoren wat de nieuwe acties worden. Zeker niet een maand van tevoren. We kunnen je nu in ieder geval niet meer van een tv voorzien! :disappointed_relieved:

 

Eigenlijk gewoon: “Je bent er in getrapt. betalen!”. 

Jammergenoeg is deze wat we vroeger mafia mentaliteit noemden gewoon goed geworden. Dus volgende keer gewoon oppassen.

 

Ik begrijp niet zo goed wat je probeert te zeggen, Cor. 

“Keihard.”

Overigens kan men door jouw selectieve quoting niet meer zien waarover ik dit schreef en staat wat ik schreef nu geheel uit context. (Wil je mij in een ongustig daglicht plaatsen?)

KPN is over het algemeen veel vriendelijker in zijn behandeling en de klant vraagt gewoon om uitleg van KPN.  Dat je een tekst van een klant nu als antwoord hebt vastgelegd zou bevestigen dat met KPN niet valt te praten. Ik denk ook dat @Paulfred12345 geen kans maakt. Maar ondernemers in Nederland zijn zelden gangsters en dat is ook mijn ervaring met KPN. 


Hallo @Paulfred12345 

maar waarom hoor ik niets over de 25 € aansluitkosten die niet gerekend zouden worden . 
Er is mij toegezegd dat deze teruggestort worden .!  Wanneer?

Als dat is toegezegd verwacht ik dat KPN dat nakomt. Stond het op de bevestiging die je hebt ontvangen? Volgens mij wordt het dan op de eerste factuur verrekend.

Als je je gegevens in jouw forumprofiel hebt gezet, zal @Marcia_ dit voor je nakijken.


Het is mij telefonisch toegezegd.. bij de eerste factuur is het niet verrekend. 
daarna heb ik gebeld en zou het gecrediteerd worden.  Niet gebeurd. 
nu is wel het maandbedrag weer afgeschreven. 
jammer dat het afschrijven zo makkelijk gaat en 25 € terugstorten zo moeilijk . !
omdat het telefonisch is toegezegd 2 x   Word het zeker een verhaal van bewijs het maar .!.? 
jullie nemen deze gesprekken toch ook op .. 

ik zal iig door blijven gaan totdat ik het terug heb .!

het moet toch ook niet de bedoeling zijn dat een nieuwe klant al gelijk een ontevreden klant is !

@Marcia_ 

@RBxx 

@CorL 


KPN is over het algemeen veel vriendelijker in zijn behandeling en de klant vraagt gewoon om uitleg van KPN.

Vraagt de klant echt om uitleg of vraagt de klant om alsnog gebruik te mogen maken van die EK snelpakkers aanbieding.

Het is inderdaad heel erg zuur dat TS net te vroeg zijn abonnement afgesloten heeft en zo een voordeeltje van zo'n €100,- misloopt maar dat hoort helaas toch echt gewoon bij het leven. Als morgen het kratje Hertog Jan in de aanbieding gaat en je hebt er vandaag net één gekocht dan kan je hem ook niet omruilen. Wel is het zo dat er ook organisaties zijn die hun aanbiedingen een week (of twee) van tevoren al publiceren. Daarmee zouden teleurstellingen als deze meer voorkomen kunnen worden.

 

En die €25,- aansluitkosten die moeten natuurlijk A.S.A.P gerestitueerd worden.


@Paulfred12345 ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega. Mijn collega heeft daarop 25 euro gecrediteerd. Dat wordt op de volgende factuur in mindering gebracht!


Als KPN zou rondbazuinen "over 2 weken krijgt iedere nieuwe klant een gratis tv", dan zouden ze 2 weken lang bijna geen nieuwe klanten hebben. En op de eerste dag van week 3 staat de telefoon roodgloeiend.


Als KPN zou rondbazuinen "over 2 weken krijgt iedere nieuwe klant een gratis tv", dan zouden ze 2 weken lang bijna geen nieuwe klanten hebben. En op de eerste dag van week 3 staat de telefoon roodgloeiend.

Klopt en dan komt de teleurstelling immers bij die aanbieding staat ook: OP is OP.