Skip to main content

Beste Kpn forum.

Krijg mail van Kpn: Betreft Gratis upgrade glasvezel naar 200 Mbit/s

Verschillende keren gebeld contact via de website gehad, telkens werd mij verzekerd, gaan wij in orde maken. Nee morgen werkt het, nee binnen nu en 2 weken werkt het, nee binnen 1 en 2 werkdagen werkt het, zo niet dan moet je bellen. 

Na maanden verder te zijn, uren gebeld te hebben heb ik te horen gekregen dat ik dit niet krijg.

De reden is dat ik een koper contract heb van Telfort en geen glasvezel contract bij Kpn.

Klopt Kpn heeft besloten de telecom kabel te vervangen naar glasvezel,, dus ben je verplicht om glasvezel te nemen geen punt.

Echter moet ik nu € 50.00 per maand betalen om gebruik te kunnen maken van de gratis upgrade.

Is dit gebruikelijk?

Glasvezel is niet duurder dan via koper @Z.W.O.K. , het verschil moet dus ergens anders in zitten.

 


Glasvezel is niet duurder dan via koper @Z.W.O.K. , het verschil moet dus ergens anders in zitten.

 

Hoi JanD.

Klopt wat je zegt maar waarom een mail verzenden voor een gratis upgrade, heb 50/5 maar zou dan 200/200 Mbit/s worden.

Die mail zouden zij mij dan niet moeten sturen, dat snap ik niet?


Hallo @Z.W.O.K. op een koperlijn kunnen ze moeilijk upgraden naar 200/200, miscommunicatie op wat voor manier dan ook.

 


Hallo @Z.W.O.K. op een koperlijn kunnen ze moeilijk upgraden naar 200/200, miscommunicatie op wat voor manier dan ook.

Die mail heb ik gekregen naar aanleiding van het aansluiten op glasvezel, de glasvezel is al enkele weken in gebruik, zonder de upgrade.

 

 

 


Oké, vul dan s.v.p. in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnen enkele dagen op terug.

Heb je de glaskast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna herstart en toen een speedtest met een bekabelde pc rechtstreeks op het modem gedaan? @Z.W.O.K. 

 


Oké, vul dan s.v.p. in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnen enkele dagen op terug.

Heb je de glaskast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna herstart en toen een speedtest met een bekabelde pc rechtstreeks op het modem gedaan?

 

Het ONT en Kpn modem Experiabox 12  is geïnstalleerd door een Kpn installatie monteur.

En volgens de administratie staat alles op 50/5 dat is meerdere malen vastgesteld door Kpn in de communicatie tot dusver. Er is gemeten door de monteur 70/90 Mbit/s, wat normaal is voor dit contract.

Over de klantgegevens is een goede tip zal ik naar kijken.


Hoi @Z.W.O.K., ik heb even meegekeken en zie dat je al contact hebt gehad. Ik zie dat het ook is aangepast en dat de snelheid nu 200/200 Mbit/s is. Order is vandaag afgerond. :)


Hoi @Z.W.O.K., ik heb even meegekeken en zie dat je al contact hebt gehad. Ik zie dat het ook is aangepast en dat de snelheid nu 200/200 Mbit/s is. Order is vandaag afgerond. :)

Beste Bart_Z 

Klopt inderdaad dat ik contact heb gehad met een medewerker van KPN, echter deze heeft mij niet verteld dat de snelheid wordt aangepast, deze persoon zou het uitzoeken en zou mij hierover terug bellen? Wel zie ik in mijn account: Uw extra opties: Sneller Internet tot 200 Mbit/s

Nu weet ik nog steeds niet of dit nu een gratis upgrade betreft of dat ik hiervoor € 50.00 per maand ga betalen, zo heb ik dit in ieder geval niet afgesproken?

 


Ik heb geen idee waar je die 50 euro per maand vandaag haalt. Zo duur is een upgrade naar 200 Mbit/s niet. Hij staat gratis in het systeem zoals afgesproken. Het staat nu helemaal goed. 


Ik heb geen idee waar je die 50 euro per maand vandaag haalt. Zo duur is een upgrade naar 200 Mbit/s niet. Hij staat gratis in het systeem zoals afgesproken. Het staat nu helemaal goed. 

Nou die  € 50,00 per maand is mij verteld door jullie medewerker aan de telefoon, communicatie is niet jullie sterkste punt.

Dat het nu goed staat klopt, dat heeft even geduurd met wat inspanning en heel veel tijd, maar jullie hebben het nu geregeld, dat is het belangrijkste.

Ben vanaf 05-08-2013 klant van jullie, nooit geen klagen gehad tot nu met de overgang van koper naar glas. Behoorlijk vervelend, maar ja, opgelost nu. Dank u wel voor de moeite.

 


Ja belangrijkste is dat het nu geregeld is. 

Mocht je nog weer vragen krijgen, dan horen wij graag weer van je.

Â