Skip to main content

Ik kreeg een brief met QR code van KPN dat er tot 30 april een cadeau voor me klaar staat. Een gratis verdubbeling van mijn internetsnelheid naar 100 Mbit/s zonder wijziging van mijn contract. Ik heb de code gescand. De stappen waren niet zo duidelijk en nu heb ik een bevestiging van een hogere snelheid, maar ineens toch ook een hoger maandbedrag. Dat was niet de bedoeling! Hoe wordt dit recht gezet?

admin: titel aangepast ivm vindbaarheid 

Hallo @Raan , dat werkt inderdaad niet goed, gewoon morgen even bellen met 0800 0402.

Succes


Hallo @Raan, welkom! Heb je al gebeld met ons? Is het opgelost? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


Ik heb nog niet de gelegenheid gehad om te bellen. Het zou fijner zijn als ik zou kunnen mailen met de klantenservice.


Mailen kan helaas niet. Wij kunnen je te woord staan via de telefoon, Facebook, Twitter of het forum. Als je niet kunt of wilt bellen, kunnen wij je ook helpen. Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan helpen we je graag verder.