Skip to main content

Ben al tijdje klant maar Wi-Fi is nog steeds slecht. Waarom kom ik als bestaande klant niet in aanmerking voor de gratis Wi-Fi oplossing 

 

Ja hoor die krijg je wel mits je wifi onder de 20 Mbit/s. Als bewijs dat je wifi onder de 20Mbit/s is dien je de wifimanager te doen. De Wi-Fi versterkers die je dan vaak krijgt moeten bekabeld worden aangesloten op de experiabox. https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login


Heb 10 maal de test gedaan altijd onder de 20 krijg geen versterkers kpn gebeld zien dat het onder de 20 is maar sturen ook geen versterkers 

dat mogen ze niet wordt er gezegd 


Welke uitkomst krijg je dan als he de wifimanager doet?


18


Tussen de 16 en 18


Na de testen krijg ik altijd bericht dat ik contact moet opnemen met kpn maar als antwoord kan alleen maar gratis via wiffimaneger 


Krijg je een sms met dit bericht? Als je bij bellen aangeeft dat je medewerker wilt spreken, krijg je geen bandje aan de lijn met vervolgens een sms.


Heb 3 medewerkers gesproken 


Dat is wel vreemd. Wacht hier even op een medewerker.  Kan wel een paar dagen duren maar die gaat je helpen. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Hallo @Truus11, welkom! Wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent over de wifi manager! Ik kijk graag even met je mee. Wanneer heb je deze voor het laatst gedaan? We hebben namelijk de wifimonteurs tijdelijk niet meer aangeboden i.v.m. Corona. Die zijn nu wel weer beschikbaar. Zou je de wifi manager nog één keer willen doen? Als er niets uitkomt, vul dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s), dan kijk ik graag met je mee!