Skip to main content

Ik ben al vele jaren abonnee van KPN. Hebben internet, telefoon en TV. Nooit maar ook nooit heeft KPN iets extra's gedaan zonder dat wij het moesten betalen. Terwijl nieuwe klanten de mooiste en leukste gadgets gratis krijgen. Zo ook de wifi-versterkers. Zodra ik als trouwe klant er eentje wil, moet ik betalen wat ik niet echt klantvriendelijk vind. Waarom? Ik betaal € 92,85 per maand abonnementskosten en nog eens 2x kosten voor mobiele diensten. Dus zou ik het wel zo mooi vinden om de wifiversterkers  gratis te mogen ontvangen. Zou dan weer een blijde KPN-abonnee zijn. Hopelijk dat u voor mij iets kan/wil betekenen.

 

Met vriendelijke groet;

Ad Koolen *******

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hi @Ad K,

Nieuwe klanten krijgen op dit moment de keuze tussen SuperWifi punten OF een welkomstkorting, die jij bij het aangaan van jouw abonnement zult hebben gehad. Als je al erg lang klant bij ons bent, is de kans zelfs groot dat je fors meer korting hebt ontvangen destijds dan dat de SuperWifi punten kosten :wink:

Als je wifi niet naar wens is, kan je de WifiManager volgen om het signaal te verbeteren. Als dat niet lukt en de wifi blijft slecht, dan hoort de WifiManager te komen met een andere oplossing. 1 van die oplossingen is dat je gratis wifi versterkers van ons ontvangt, als de snelheid van de wifi niet boven de 20Mb uitkomt.

Daarom wil ik je aanraden om snel de WifiManager te doorlopen om te zien op welke manier de wifi bij jou thuis verbeterd kan worden :slight_smile:

 


is het je gelukt om de WifiManager te doorlopen @Ad K, en zo ja, wat was de uitkomst?


Goedemorgen. Wat betreft mijn Wifi is deze onstabiel. Ik heb de WifiManager doorlopen, wat in eerste instantie goed ging. Een paar dagen nadien had ik weer slecht bereik. Ik heb KPN gebeld en die sturen morgenmiddag een monteur om mijn Wifi te optimaliseren. Dit gebeurt kosteloos. Hopelijk dat het dan wel stabiel blijft.


Ah, heel fijn dat er een monteur aan is gestuurd, dat lijkt me hier de juiste oplossing. Laat je weten hoe het is gegaan?


Zoals beloofd doe ik hierbij het bericht toekomen dat de monteur gisteren bij mij is geweest, Heeft 2 nieuwe wifi-punten aangesloten d.m.v. bekabeling en de oude router verwijderd. Mijn signaalsterkte is nu uitstekend, downloadsnelheid is 100 MB en uploadsnelheid 30 MB. Ik ben hier hartstikke tevreden mee en wist gisteren niet wat mij overkwam. De monteur van KPN heeft verder nog een check uitgevoerd of alles in orde was. De kosten voor mij, omdat ik in mijn gelijk stond, waren 0,00 euro. U begrijpt dat ik een tevreden klant ben. kan nu weer heerlijk internetten. Hartelijk bedankt KPN!


Nou ja... "gelijk" ... via WiFi word er geen enkele snelheid belooft. De snelheid waarvoor u betaald is tot op de router. De verbinding van router naar apparaten is voor de klant zelf. Maar goed, gewoon goede gratis service doe KPN hier levert 👍


Goed nieuws dus @Ad K :grinning:

Top dat het helemaal naar wens is nu met de wifi, bedankt dat je het hier nog even laat weten! 


In huis heb ik overal goed contact alleen in de serre aan de achterkant van het huis valt het steeds weg.iemand een oplossing?


Een Wi-Fi versterker plaatsen is dan de enige oplossing. 


Ik denk er net zo over, al jaren trouwe klant en vraag me af wanneer ze eens die oude V9 komen ophalen voor een nieuwe. Misschien gelijk voor iets dat PoE ondersteunt. In de meterkast heb ik 3 stopcontacten alleen al nodig, glasvezel kastje, V9, en een versterker.

om nog maar niet eens te beginnen over de verouderde vip2952 “blokken”.


Die v9 is nog prima. Een versterker in meterkast? Dat is de slechtste plek die er is.


Ik denk er net zo over, al jaren trouwe klant en vraag me af wanneer ze eens die oude V9 komen ophalen voor een nieuwe. Misschien gelijk voor iets dat PoE ondersteunt. In de meterkast heb ik 3 stopcontacten alleen al nodig, glasvezel kastje, V9, en een versterker.

om nog maar niet eens te beginnen over de verouderde vip2952 “blokken”.

KPN heeft helemaal niet iets wat PoE ondersteund. Volgens mij heeft geen enkele provider dat. Volgens mij moet je heel hard zoeken naar een router die PoE ondersteund. En kijk dan ook gelijk even naar het prijskaartje. Waarom zou een provider dat gaan doen? 98 % van de klanten gebruikt het niet. Weten niet eens wat het is.


Ik ben het eens met Ad. Ik heb ook al jaren bij KPN en heb nog steeds slechte wifi boven op de zolder en slaapkamer achter. Als mijn zoon online wil gamen kan dat niet. Er moet eerst een internet verbinding zijn geeft zij apparaat dan aan. Wel een half jaar geleden een KPN monteur hier gehad en die zei niets meer te kunnen doen. Ook een wifi versterker zou niets uitmaken. Waar zijn die dingen dan voor?

 


 Als mijn zoon online wil gamen kan dat niet.

Hallo @J.A.N dat doe je bij voorkeur ook bekabeld en niet draadloos.

 


Ook een wifi versterker zou niets uitmaken. Waar zijn die dingen dan voor?

Die zorgen voor WiFi. Maar je moet hem wel eerst bekabeld aansluiten. En dat wilt u kennelijk niet. Zonder kabel ook geen fatsoenlijk WiFi op zolder.


Ik kreeg van de week een v12 van kpn zou betere wifi opleveren maar het signaal is nog slechter dan de v9 die ik hier voor had ga je naar wifi Manger dan adviseren ze een WiFi boester op eigen kosten dat terwijl ik al jaren klant ben ben aan het overwegen om over te stappen nieuwe klanten krijgen WiFi booster voor niets en vaste klanten krijgen dat niet te slecht voor worden 


Ik kreeg van de week een v12 van kpn zou betere wifi opleveren maar het signaal is nog slechter dan de v9 die ik hier voor had ga je naar wifi Manger dan adviseren ze een WiFi boester op eigen kosten dat terwijl ik al jaren klant ben ben aan het overwegen om over te stappen nieuwe klanten krijgen WiFi booster voor niets en vaste klanten krijgen dat niet te slecht voor worden 

Je hebt al een topic lopen met een soortgelijke vraag, reageer daar eens op mijn aanbevelingen.

 


Mijn wifi is erg slecht zeker op de slaapkamer en zolder. Voor 3 wifi versterkers moet ik de hoofdprijs betalen en ben al zeer lang klant. Ga zeker overwegen om weg te gaan als klant. Heb als eens gebeld maar kunnen me niet helpen.

 

Groetjes peter linssen


Hallo @Peter linssen als je de wifi-manager op je mobiel of tablet doorloopt heb je kans dat je in aanmerking komt voor 1 of 2 wifiversterkers 2.0 à €49 per stuk.

Via de webshop zijn er zelfs versterkers in de opruiming, zie onderstaande link, vanaf €14,95

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363412/2-kpn-superwifi-puntenstartpakket/?pos=324

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1107807/experia-wifi/?pos=386


@Peter linssen via de wifimanager kunt u tegen een scherpe prijs goede wifiversterkers kopen. Prijs/kwaliteit is gewoon goed. Ga voor kwaliteit en zet op iedere verdieping een bekabeld wifipunt neer. Dat betekent kabels trekken waarschijnlijk.  Het zal in de toekomst alleen maar moeilijker worden om overal in huis goed wifi te krijgen omdat er steeds meer wifi in de lucht komt.