Skip to main content

Mijn twee Surface tablets verliezen met enige regelmaat het contact met de Experiabox (Wifi) terwijl onze PC's en smartphones wel continue in verbinding blijven. Help! Wat kan de oorzaak zijn?

 

Gegevens H220N:

Model H220N
Serial Number 219007177960
Hardware Version V1.0.03
Software Version V1.0.02T10.5v4

Hallo @AndreSnoeijer,

Dit is de v7 en valt onder het vervangingsprogramma. Vul even je forumprofiel in met je gegevens en dan zorgen ze er hier zo snel mogelijk voor dat je een nieuwe type ontvangt.


Okay, profiel aangemaakt. Moet ik nog actie ondernemen of is deze omwisselactie in werking gesteld? Groet. Andre


Hallo @AndreSnoeijer 
Binnen enkele dagen zal je een email ontvangen dat een medewerker hier gereageerd heeft. Jouw gegevens zijn dan al voor de medewerkers zichtbaar en kunnen dan direct jouw modem omruilen.  (deze zien alleen KPN medewerkers voor de duidelijkheid).
Het modem zal dan verstuurd worden naar een servicepunt bij jouw in de buurt. Je dient het v7 modem na een afhaalbericht van PostNL los te koppelen en in een doos te verpakken en direct bij het afhalen om te wisselen voor de nieuwe experia box.  Tot die tijd kan je je huidige modem aangesloten laten. 


Hi @AndreSnoeijer , welkom op het forum. 

Hier kan ik zeker bij helpen. We gaan je modem omruilen bij een Post NL omruilpunt, je kunt uit onderstaande punten kiezen. Heb je een voorkeur? 

Ik hoor graag van je. 

 

 


@AndreSnoeijer, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Coop Achterwillens in Gouda.


Bij deze gedaan, morgen na 15 uur staat het daar voor je klaar. Neem de oude modem mee in een doosje samen met je ID-bewijs.