Skip to main content

ik heb paar dagen geleden glasvezel aan gesloten. .

moet 1gbps krijgen maar krijg dat niet 

maar bij de modem krijg ik wel een oranje licht en een groen licht dus moet ik wel 1gbps krijgen maar dat krijg ik niet

bij mij computer staan ook wel dat ik 1gbps krijg maar als ik speedtest do krijg ik alleen 30mbps

maar krijg wel een link speed van 1000mbps

ik heb paar dagen geleden glasvezel aan gesloten. .

moet 1gbps krijgen maar krijg dat niet 

maar bij de modem krijg ik wel een oranje licht en een groen licht dus moet ik wel 1gbps krijgen maar dat krijg ik niet

bij mij computer staan ook wel dat ik 1gbps krijg maar als ik speedtest do krijg ik alleen 30mbps

maar krijg wel een link speed van 1000mbps

@Jin Jie , hier is op afstand moeilijk iets over te zeggen. Is je profiel helemaal ingevuld? Zo ja dan kan een moderator het een en ander voor je nakijken.


Goedemorgen @Jin Jie en welkom hier op ons forum :)
Wat is op dit moment de stand van zaken? En hoe meet je de snelheid; via de wifi of met een bekabelde verbinding? Houd er rekening mee dat je via de wifi in de regel snelheid inlevert omdat het signaal zich door de lucht verplaatst. Om te kijken hoeveel snelheid er binnenkomt, dien je een bekabelde speedtest uit te voeren. Indien nodig kijk ik ook graag even met je mee; zou je daarom je forumprofiel ook in willen vullen en en seintje geven zodra je dat hebt gedaan? Alvast dank!