Skip to main content

Ik heb dit probleem al vanaf mei. Abbo van 1gbits snelheid via WiFi niet hoger dan 350 mbits . Weet dat je via WiFi een lagere snelheid haalt maar meer dan de helft kan gewoon niet. Vele malen contact gehad met klantenservice. Niets heeft geholpen. Betaal de volle mep voor lage internet snelheid. Ziggo gaat het winnen qua snelheid.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @WillemWa, de snelheid via de wifi kan dus hoger. Je hebt hier al contact over gehad, maar helaas is het nog niet beter. 

Wat heb je al gedaan? Ook de tips voor trage wifi doorlopen

Maak je verder nog gebruik van versterkers of iets? 

Wifi is natuurlijk wel een signaal dat door de lucht gaat. Deze verliest snelheid over afstand. Storingbronnen, muren etc. kunnen er ook voor zorgen dat de wifi niet optimaal werkt. 


Hoi Bart, ik heb alles doorlopen. Niets heeft geholpen. Ik maak ook gebruik van versterkers omdat ik anders niet het signaal kan krijgen om thuis te werken. Ik ben er klaar mee en tot mijn spijt, heb voorheen altijd goede WiFi gehad via KPN. Heb mijn contract opgezegd ook mede door de slechte hulp die ik via klantenservice heb gehad ( standaard antwoorden  wat je moet doen bv stekkers eruit etc). Ik had zelf aangeboden stuur een monteur. Dit kon wel maar moest dit zelf betalen. Slechte service voor iemand die heel slecht WiFi heeft. Je moet je niet aangesproken voelen want jij kan hier niks aan doen. Ik hoop in de toekomst dat KPN een betere service gaat verlenen dan wat ik ervaren heb.


Jammer om te lezen. Maar ik begrijp dat je al de keuze hebt gemaakt. Enige wat ik ook nog kan bedenken is een schone installatie van de SuperWifi's. Mogelijk dat je daar nog verbetering mee haalt. Al haal je al een mooie snelheid. Die mogelijk nog wel wat hoger kan afhankelijk van factoren in de buurt. Wifi is natuurlijk een signaal dat door de lucht gaat welke er niet van houdt in de weg gezeten te worden door bijvoorbeeld muren, leidingen, deuren etc.