Skip to main content

In November vorig jaar ben ik overgestapt van Ziggo naar KPN en gebruik gemaakt van de overstapservice. Nu pas ontdek ik dat Ziggo nog steeds de maandelijkse abonnementskosten van 68 euro/mnd automatisch van mijn rekening afschrijft. Kennelijk is hier iets niet goed gegaan en is door KPN het Ziggo abonnement niet stopgezet. Ik heb dit inmiddels direct rechtstreeks bij Ziggo nu gedaan maar ik kan de teveel betaalde kosten over de afgelopen 6 maanden niet bij hen terug claimen en verwijzen mij naar jullie. Hoe kan dit opgelost worden?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste @dfreerk, welkom! Wat balen dit zeg 😞. Goed dat je het meldt én dat je inmiddels zelf Ziggo opgezegd hebt. Ik kijk met je mee naar wat we voor je kunnen betekenen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag. 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten.Â