Skip to main content

Sinds donderdagmiddag geen verbinding met internet. Lampje van services op modem is oranje. Donderdagmiddag gebeld met kpn. Was probleem buiten huis, vrijdagochtend zou het opgelost worden en er zou dan sms volgen. Vrijdagmiddag nog geen sms, weer gebeld, van hetgeen me de vorige dag was verteld kon niets teruggehaald worden, enige optie was een monteur langs sturen, en dan pas drie dagen later op maandagmiddag.. 

Ten eerste wordt je van kastje naar muur gestuurd, en wat is het nut van een monteur bij mij in huis terwijl de buren ook geen verbinding hebben?

Goedemorgen @MdW,

Heb je al gekeken op https://www.kpn.com/service/storingen.htm of er een storing bekend is?


Hallo @King006

 

daar heb ik al regelmatig gekeken. Het ene moment staat er een storing vermeld, dan weer niet, dan weer wel, je zou er tureluurs van worden. Inmiddels al bijna 4 dagen zonder internet en bijbehorende diensten. Vanmiddag zou er een monteur binnen komen kijken… Met een beetje geluk komen ze er dan achter dat het probleem meerdere buren betreft en er toch echt iets buiten het huis aan de hand is!


Zojuist een monteur aan de deur gehad. Kabel tussen verdeelkast en ons huis is kapotgetrokken bij werkzaamheden. Wordt op zijn vroegst woensdag gerepareerd…

We zouden volgens monteur recht hebben op noodpakket sinds afgelopen donderdag. Zodat we niet al 4 dagen verstoken zijn van alles. Iemand bekend met dit noodpakket?


@MdW,

Fijn dat er duidelijk is wat het probleem is 🙂 een noodpakket bestaat uit een dongel en digitenne. Kun je via de klantenservice aanvragen door ze even te bellen. Heb je mobiel van KPN? Dan kunnen ze ook een gratis internet bundel geven.


Beste @MdW, welkom! Is het inmiddels allemaal opgelost? En heb je een noodpakket in huis? De klantenservice (0800-0402) kan dit inderdaad aanvragen. Mocht je nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen: laat het gerust weten!


Beste @Marcia_ 

 

sinds gistermiddag 14.30u hebben we weer internet! En de bijbehorende diensten…

 

Gelukkig alles afgehandeld, je weet pas wat je mist als je het niet hebt. 

 

Gisteravond poging gedaan om schadevergoeding via het online formulier aan te vragen, dat werkt niet want dan wordt er aangegeven dat de storing nog niet is opgelost… Ook deze middag nog steeds dezelfde melding. Heb je enig idee waarom er bij het aanvragen van een schadevergoeding sprake is van een storing, terwijl de site met storingen aangeeft dat er op ons adres geen storing is..?

 

Groeten, Marco de Witte


Vreemd! Ik zie dat je een week geen diensten hebt gehad, dus ik crediteer zelf de gemiste kosten à 18 euro. Deze worden op de volgende factuur in mindering gebracht.


Beste @Marcia_ 

 

bedankt! Het modem gaf inderdaad een week lang “geen service” aan, maar jou actie valt wel onder de noemer service!

 

Mijn schoonouders, zelfde straatnaam maar nummer 6, hebben hetzelfde probleem bij de aanvraag. Kan jij hier ook iets voor betekenen?

 

Groeten, Marco de Witte


Beste @Marcia_ 

 

sinds gistermiddag 14.30u hebben we weer internet! En de bijbehorende diensten…

 

Gelukkig alles afgehandeld, je weet pas wat je mist als je het niet hebt. 

 

Gisteravond poging gedaan om schadevergoeding via het online formulier aan te vragen, dat werkt niet want dan wordt er aangegeven dat de storing nog niet is opgelost… Ook deze middag nog steeds dezelfde melding. Heb je enig idee waarom er bij het aanvragen van een schadevergoeding sprake is van een storing, terwijl de site met storingen aangeeft dat er op ons adres geen storing is..?

 

Groeten, Marco de Witte

 

Waarschijnlijk staat het storingsticket nog open, dit kan tot ongeveer 7 dagen na de oplossing duren. 


Ik zie dat je inderdaad nog steeds geen vergoeding aan kunt vragen. Ik vergoed ook voor je schoonouders 18 euro. Dit wordt ook op de volgende factuur in mindering gebracht.

 

Edit: correctie. Ik zag na het vergoeden dat er door de telefonische klantenservice ook een vergoeding aangemaakt is. Je schoonouders zullen op de factuur dus twee credits en één debet zien.