Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb sinds een week of 2 problemen met haperend beeld tijdens het online gamen. En dit probleem speelt sinds er glasvezel in mijn woning is aangesloten. De verbinding is prima naar de televisie, laptop en telefoon dat gaat allemaal super snel. En als ik een verbindingstest doe op de PlayStation dan is het ook allemaal goed. Echter wanneer ik online speel dan blijft het beeld soms 10sec stil staan en dan gaat het weer verder, en dat gebeurt dan achter mekaar dat het beeld hapert. Dit is heel frustrerend want ik kan zo niet meer online spelen. 
Ik speel via een kabel rechtstreeks op het modem. Het is vreemd dat dit probleem is gaan komen opspelen op het moment dat er glasvezel is aangesloten. Ik heb al met KPN gebeld en die dachten dat het misschien aan de Experiabox V10a lag, dus die is vervangen door een nieuw modem de KPN box 12. Echter blijft het probleem zich voordoen. Zouden jullie mij kunnen helpen en dit kunnen oplossen?? 

Heb je al een andere kabel geprobeerd?


Ja die heb ik ook al vervangen maakte geen verschil..


En sowieso sinds glasvezel is aangelegd heb ik problemen met de verbinding tijdens het gamen, ook met call of duty kan die vaak geen potje vinden of dan kan ik niet eens online connecten. Is er iemand die mij met dit probleem kan verhelpen ?


Hoi @Laurens072 . Welkom op het forum.

Zo te lezen doe je alles juist. Bekabeld aangesloten is natuurlijk erg belangrijk bij gamen.

Waar staan de servers waar jij op speelt? Zitten die wel in Europa? 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Hoi Erwin, 

Nog bedankt voor je reactie maar het probleem is inmiddels verholpen!

mvg,

 

Laurens 


Super! Fijn om te lezen.


Hoe is het opgelost , heb de zelfde probleem. Zou het waarderen 🙏