Skip to main content

Hallo, sinds een week hapert onze internetverbinding, zowel wifi als bekabeld; zowel reguliere tv als streaming. Alle opties al geprobeerd, zonder resultaat. Nu zit het kastje (aansluitpunt) van de glasvezel erg los aan de muur en de aansluiting die eroverheen schuift zakt naar beneden. Ik vermoed dat het haperen daardoor ontstaat. Het modem lijkt goed te werken, ook de tv ontvangers.

Helaas kan ik verder zelf niets aan doen (heb er nu een plakbandje overheen gedaan wat een beetje helpt), maar KPN zal een nieuw kastje moeten komen installeren.

Nu kan ik werkelijk waar nergens vinden hoe ik dat moet doorgeven. Met bellen naar 0800 0402 krijg ik een SMS met een stappenplan (wat ik zelf allang had uitgevoerd) en wordt de verbinding verbroken. Wat een waardeloze service is dat. Als ik hier geen reactie op ontvang en het probleem wordt verholpen stap ik zo weer over.

Ik wil dus geen tips, maar een nieuw kastje.

Hallo, sinds 2 weken hapert zowel de tv als internetverbinding, op alle ontvangers, wifi én bekabelde aansluitingen. Dat is met name te merken bij tv en streaming natuurlijk en enorm storend. Ik heb alles al gecontroleerd, gereset, stekkers eruit ed.

Wel viel mij op dat het glasvezelkastje los zat, omdat dit over elkaar heen schuift. Dat kan een losse verbinding zijn, maar ik krijg het niet sluitend. Ook branden de lampjes niet steady, maar flikkeren lichtjes.

Het tv modem lijkt in orde, al knippert daar het wifi lampje ook vaak even.

Ik kan nergens een klacht doorgeven aan KPN, dus hoe kan dit opgelost worden?

Help dus…

 

Admin: samengevoegd met je al bestaande topic hierover


Hoi @MarcT . Welkom op het forum.

Ik wil graag meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna, hier, een seintje geven?