Skip to main content

Zelf ook nog steeds last van. Op alle apparatuur. Draadloos en bedraad, pc, laptop, mobiel, tablet.... Nieuwe experiabox helpt niet. Buren hadden dit ook en bleek iets met de laser te zijn in een verdeelpunt. Ook dit diverse keren bij kpn aangegeven maar hebben geen trek dit uit te zoeken. Bij de buren pas toen in het gesprek met kpn de verbinding wel viel. YouTube is helemaal een ramp. Wat zegt kpn?: Moet u YouTube kijken via de app op de tv. Laat ik nu 1 tv hebben die niet zo slim is en de andere is te oud en werkt YouTube niet meer. Smart tv's zijn maar een paar jaar slim. Heeft moeders deze week toch die mini gekregen van Ziggo. Dat is me toch een verademing zeg. Ik denk dat we kpn maar gedag gaan zeggen wegens hun ondermaatse prestaties. 

 

Admin: afgesplitst

Hoi @Edstrom, welkom bij ons op het forum. Een wegvallende verbinding is altijd vervelend natuurlijk! De situatie van jouw buren kan anders geweest zijn dan wat jij ervaart. Als de metingen aangeven dat het een andere oorzaak lijkt te hebben snap ik dat iets anders niet bekeken wordt. 

Op je profiel staan geen gegevens, daardoor kunnen wij via deze weg niet met je meekijken. Bij een wegvallende verbinding is het ook het makkelijkste om ons te bellen (0800-0402) op het moment dat de verbinding verbroken is. Op het moment zelf is meer te zien wat de oorzaak is, achteraf kunnen we zien of er een verbreking is geweest maar de details erover zijn minder. Door op dat moment te bellen kan het het beste bekeken worden.