Skip to main content

Beste medewerkers van kpn, 

 

ik zou bellen om een afspraak in te plannen met een monteur. Ik heb net gebeld. Moest meer dan 17 minuten wachten tot ik was doorverbonden. Nadat ik iemand heb gesproken werd ik doorverbonden naar de juiste afdeling. Ik werd weer in de wacht gezet voor meer dan 15 minuten. Ik denk dat jullie snappen dat ik daar geen tijd en ruimte voor heb. 
Ik heb een abonnement afgesloten bij de beste provider van Nederland. Al vanaf start werkt het niet. Terwijl alles is geïnstalleerd door een monteur. Ik moest extra versterkers kopen omdat de modem niet dekkend zou zijn. oké prima. Terwijl naar mijn mening zou dit gewoon bij de prijs in moeten zitten. Maar oké. 
sinds de start kan ik geen teams vergaderingen voeren. Ik moet steeds mijn hot spot van mijn telefoon aanzetten. 
 

toen ik mijn beklaag had gedaan. Voelde ik mij gehoord en gaf hij aan dat hij een mooie aanbieding had voor een verlening. Hij gaf mij het gevoel dat alles goed zou komen; hier ben ik dus mee akkoord gegaan. Met enige aarzelingen. Nu ik weer volledig aan het werk ben; word ik geconfronteerd met weer een haperende verbinding. 
 

dus gelijk aan de telefoon gehangen om het op te lossen. Maar ik kom geen stap verder. 
 

ik hoop wat dit ZO SNEL MOGELIJK WORDT GEREGELD!!!!!!!! 
 

Hallo @Bianca123456789 

sinds de start kan ik geen teams vergaderingen voeren. Ik moet steeds mijn hot spot van mijn telefoon aanzetten. 

Ik begrijp uit bovenstaande dat je thuis de verbinding ook voor het werk (zakelijk) gebruikt.

Daarbij neem ik aan dat je wel bekabeld werkt en niet draadloos en dan toch nog problemen?

 

 


Zeker. Met de beklabeling is het iets beter. Maar nog steeds niet goed. Het beeld blijft hakkelen. 


Hallo @Bianca123456789 , heb je een glas- of een koper-verbinding?

Indien glas haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en na herstart geeft de modem eens een fabrieks-reset.

Indien koper geeft de modem eens een fabrieks-reset.

Succes.

 


@Bianca123456789 Je gaf aan dat je zou bellen om een monteur in te laten plannen. Was dat omdat je een bericht van ons hebt gekregen?

Verder snap ik goed dat het goed voelt een aanbieding te krijgen. Maar dat lost verbindingsproblemen helaas niet op. 

Laat je nog weten of de tips van @JanD geholpen hebben?