Skip to main content

Hier hetzelfde probleem. Sinds 2018 goede wifi. Sinds zes weken nieuw kastje/box en sindsdien alleen maar problemen. 
haperende tv en slechte wifi. Had geen abonnement meer. Zes weken terug weer nieuwe abonnement en zoveel spijt van. 2 nieuwe wifi verbindingen gekocht en dan zeggen ze : de kabel er weer aan doen! Ik wil geen kabels trekken. 

modum is oud dus wifi versterker er bovenop heeft ook geen zin. Zo jammer , als dit zo blijft ga ik over naar een andere provider. 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Sylli-a, welkom op de community. Dat klinkt alsof er een aantal dingen niet goed gaan! Wat precies is me nog niet duidelijk, kan je er meer over vertellen? Welke apparatuur heb je bijvoorbeeld, welk type modem, tv-ontvanger etc? Hoe is de tv-ontvanger met het modem verbonden?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Om met je mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig.

Het modem is experiabox v10

dan 2x nieuw gekocht dvs1200 die net als de oude steeds rood lampje heeft. De oude dvs deed hetzelfde en werd als kapot gezien. Lag daar dus niet aan.

en tv box Is ook nieuw. 
Sinds ik opnieuw een abonnement heb is het wekelijks geklooi met de wifi. Ik wil niet nog meer kosten maken 

Het rode lampje geeft aan dat de DVS geen goede verbinding heeft. Dat kan aan het apparaat zelf liggen, maar ook aan de verbinding tussen (het stroomnetwerk) beide DVS. Blijft het rode lampje als je de DVS’en in andere stopcontacten probeert om dat te testen?

Welk model tv box heb je precies? Er zijn meerdere opties? Zoals gezegd hebben we meer informatie nodig om mee te kunnen denken, zonder volledige informatie is dat lastig, Als je het makkelijker vindt om dat telefonisch te doen kan dat ook, je kunt een terugbelafspraak maken op onze webiste.

Voor de Wifi verbinding kan je de Wifi Manager op onze site doen, en in de Kennisbank hebben we meer informatie: 

Het probleem is nog niet opgelost. Het nieuwe kastje vraagt teveel ik wacht nu op terugbel verzoek tot 18 uur. Heb nu helemaal geen tv meer! Wat een gedoe hoop dat het snel opgelost gaat worden 

Dat hoop ik ook inderdaad! Via zo'n terugbelafspraak kan dat het snelste zoals je merkt, via de community is het niet zo snel.

Spijtig genoeg ben ik niet terug gebeld en blijft het doormodderen sinds het nieuwe kastje. 
thuis gebleven, was afgesproken dat ik tussen zes en zeven gebeld zou worden. Het bleef stil 

Dan kan je het beste een nieuwe terugbelafspraak maken, het lijkt erop dat er iets mis ging bij die belafspraak. Ik hoop dat je dat ook gedaan hebt en dat er inmiddels contact is geweest.

Reageer