Skip to main content
Beantwoord

Haperende verbinding met cloud gaming via Xbox S

• March 17, 2022
  • 6 reacties
  • 102 keer bekeken

Ik kan niet op een normale manier een spel spelen via cloud gaming op mn xbox s 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @emielstroeve. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je een haperende verbinding hebt tijdens het gamen. Speel je op een PC of Laptop? Zo ja, heb je al eens een speedtest gedaan en zijn er ook problemen met jouw internet verbinding wanneer je niet aan het gamen bent? Als je de Xbox Game Pass Ultimate bestelt bij KPN, kunt je bij ons terecht met vragen over je factuur of je abonnement. Heb je een vraag over een bepaalde game of het spelen op je console, dan moet je daarvoor toch echt bij Microsoft zijn.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

emielstroeve
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • March 17, 2022

iets meer info is dan wel handig, kabel? wifi? kon het eerst wel? enz

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 17, 2022

Verbinding via de kabel

Vanaf het begin is het al een drama. Ook al met Microsoft contact gehad maar die kunnenook niks doen

emielstroeve
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • March 17, 2022

kabel al eens vervangen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 17, 2022

Kabel is net een week oud 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 20, 2022

Hoi @emielstroeve. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je een haperende verbinding hebt tijdens het gamen. Speel je op een PC of Laptop? Zo ja, heb je al eens een speedtest gedaan en zijn er ook problemen met jouw internet verbinding wanneer je niet aan het gamen bent? Als je de Xbox Game Pass Ultimate bestelt bij KPN, kunt je bij ons terecht met vragen over je factuur of je abonnement. Heb je een vraag over een bepaalde game of het spelen op je console, dan moet je daarvoor toch echt bij Microsoft zijn.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb niets meer van je gehoord. Ik hoop dat je het probleem inmiddels hebt kunnen verhelpen. 😊