Skip to main content

L.s: Het is weer zover. Ik heb op tijd doorgegeven dat ons nieuwe huis Binnenkort wordt opgeleverd. Nu krijg een boodschap dat de hardware morgen bezorgd wordt….terwijl het huis nog niet klaar is. De callcenter- medewerker heeft zelf maar een datum vastgesteld. Vervolgens valt mij op dat je niet eenvoudig even kan bellen om dit recht te zetten. Wanneer leren sommige..callcenter medewerkers eens goed luisteren ? Dit kost allemaal geld voor niks en wekt ergernis. 

 

 

Vervolgens valt mij op dat je niet eenvoudig even kan bellen

Je kunt toch bellen met onderstaand nummer?

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.


Hoi @JohndeRijke, welkom bij ons op het forum. Een nieuwbouwhuis met een nieuwe aansluiting, dat moet een mooi begin zijn. Het heeft nu wel een beetje een valse start begrijp ik, maar je kunt het nummer wat Peter noemt inderdaad bellen. Op je profiel zie ik nog geen gegevens staan, daardoor kan ik nog niet met je meekijken.

Als de bezorging niet lukt zal het op een PostNL-punt in de buurt worden bezorgd, dan kan je het daar ophalen op een moment dat het beter uitkomt. 


Jasper schrijft: Op je profiel zie ik nog geen gegevens staan, daardoor kan ik nog niet met je meekijken.

Opdat @Jasper  dat wel kan hier de link om je profiel hier in te vullen. Gegevens zijn daar afgeschermd. Alleen de moderators en jijzelf kunnen ze lezen.

Profiel bewerken.


Ik heb geen reactie meer van je gezien @JohndeRijke, op je profiel zie ik ook nog geen gegevens staan, Ik neem aan dat dat betekent dat je telefonisch contact hebt gehad en dat het daar is gelukt? Als we hier nog iets voor je kunnen weet je ons te vinden.