Skip to main content

Hi,

 

Sinds kort ben ik over gegaan van een Ziggo abbonement naar een KPN abbonement.

 

Nu moet ik natuurlijk Harman Kardon box opnieuw koppelen met mijn google home omdat het wifi adress verandert is.

Als ik dit probeer te doen krijg ik steeds de melding:

“Kan niet communiceren met je HK citation ONE”

 

Weet iemand wat ik moet doen om mijn Harman Kardon toch te koppelen met wifi?

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Issues, leuk dat je sinds kort een KPN abonnement hebt en welkom op ons forum!

Ik lees dat 't nog niet wil lukken met je Citation One box. Geweldige speakers trouwens, ik heb er zelf ook twee. Hoe gaat het met de wifi verbinding op andere apparaten thuis, werkt dit goed of ervaar je daar hetzelfde? Als de verbinding het op andere apparaten goed doet, is het verstandig om je Citation One te resetten. Op de onderzijde zit een reset knopje. Probeer daarna nog eens om ‘m te koppelen in Google Home. 

Het kan ook goed zijn om onze Wifi Manager eens te doorlopen. Deze handige servicetool controleert stap voor stap jouw wifi verbinding en helpt je om deze optimaal in te stellen.


Hoi Alexandra,

Idd een geweldig geluid als hij het doet.

Ik heb idd ook op de reset-knop gedrukt aan de onderkant van het apparaat.

Als ik dan de google home app open zeg de app dat hij idd een nieuw apparaat gevonden heeft

HK Citation ONE.

Als de google home app dan verbinding gaat maken met het apparaat krijg ik nog steeds de melding:

Kan niet communiceren met je HK Citation ONE.

 

Zouden jullie de controle uit kunnen voeren van mijn wifi?

 

groet,

Marc Kips


@Issues Hi Marc, goed dat je de reset al hebt geprobeerd. Google Home herkent 'm dus wel maar kan op de een of andere manier geen verbinding maken. 

Ik kan zelf van afstand je wifi niet voor je controleren, omdat dit echt je draadloze verbinding in huis is. Er zijn verschillende opties waarop je dit wel kan doen. Allereerst door onze Wifi Manager te doorlopen. Deze tool helpt je stapsgewijs om de verbinding te controleren en optimaliseren. Als dat niet lukt of lastig is, dan kan je het beste even bellen (via 0800-0402) of chatten met onze klantenservice. Op die manier heb je direct contact en kan mijn collega meteen alle stappen met je doorlopen om je wifi te controleren. Laat maar weten of dat is gelukt. 


De google home app opnieuw installeren was bij mij de oplossing

 


De google home app opnieuw installeren was bij mij de oplossing

Ah, goed om te weten en dank voor het delen! :) 

@Issues Ik hoop dat je er op een van deze manieren uit komt. Laat het gerust weten als je vragen hebt, of een oplossing gevonden hebt.