Skip to main content

hoi kpn even een vraag ik ben al 10 jaar lid bij jullie en het word steeds duurder waarom kan ik als vaste klant nooit eens mee profiteren van een aanbieding. bijv  6 maanden korting en een extra zenderpakket.mijn wifi werkt al heel lang niet goed word niks aan gedaan ik denk er hard overna om overte stappen krijg je gelijk veel korting bedenk ook dat ik 3 mobiele abbonnementen bij jullie hebt ik hoor nog van jullie  alvast bedankt  Daan Buitelaar

Welk abonnement heeft u nu?


Hallo @vergetenklant ,

Iedereen krijgt eenmalig een tijdelijke korting of een welkomstkado. 
 

Maar mogelijk is er voor jou ook een oplossing, met name interessant als je niet persé alle ESPN-zenders wilt ontvangen. 
 

Als je nu overstapt naar KPN Hussel, dan kun je voor 52,50 per maand klaar zijn voor internet en TV. Zolang je ook een mobiel abonnement hebt, krijg je dan gratis het pluspakket en ook ESPN (1) is tegenwoordig inclusief. Wil je nog meer? Dan krijg je op de eerste aanvulling (bv Netflix) ook nog eens 5 euro per maand korting. 
 

Wat betreft je WiFi-probleem. Dat is vaak wat lastiger. Mogelijk kan de WiFi-manager jou verder helpen? 

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm