Skip to main content

Ik heb nu een Genesis Gigabit icm een Experia v10a. Kan iemand op basis daarvan zeggen of ik een AON of GPON connectie heb?

Punt is dat ik wil overstappen naar T-mobile, maar die leveren mij nu een GPON (Huawei) ONT. En ik twijfel er nu over of ik dezelfde consistente snelheid en stabiliteit ga krijgen als ik nu heb bij KPN.

 

Hallo @Jay780 een GPON is geschikt voor snelheden tot 1Gbit/s.

Een XGSPON is geschikt voor snelheden tot 10GBit/s.

Dus trek je conclusie.

 


Hallo @Jay780 een GPON is geschikt voor snelheden tot 1Gbit/s.

Een XGSPON is geschikt voor snelheden tot 10GBit/s.

Dus trek je conclusie.

 

Wat bedoel je precies? Ik weet dus niet wat ik nu heb.


Ik heb nu een Genesis Gigabit icm een Experia v10a. Kan iemand op basis daarvan zeggen of ik een AON of GPON connectie heb?

Als jij nu, net als ik, een Genexis Gigabit NTU hebt dan heb je dus een AON aansluiting.


Ik heb nu een Genesis Gigabit icm een Experia v10a. Kan iemand op basis daarvan zeggen of ik een AON of GPON connectie heb?

Als jij nu, net als ik, een Genexis Gigabit NTU hebt dan heb je dus een AON aansluiting.

Ok Thanks. Dat betekent dus dat ik nu p2p heb, als ik het goed heb begrepen. En dan ga ik er in theorie op achteruit als ik nu naar GPON ga.


@Jay780 schreef:

Dat betekent dus dat ik nu p2p heb, als ik het goed heb begrepen. En dan ga ik er in theorie op achteruit als ik nu naar GPON ga.

KPN rolt geen nieuwe GPON netwerken meer uit, alleen nog maar XGS-PON.

Ga je verhuizen?


@Jay780 schreef:

Dat betekent dus dat ik nu p2p heb, als ik het goed heb begrepen. En dan ga ik er in theorie op achteruit als ik nu naar GPON ga.

KPN rolt geen nieuwe GPON netwerken meer uit, alleen nog maar XGS-PON.

Ga je verhuizen?

 

Nee, overstappen naar T-mobile.


Jay780 schreef:

Nee, overstappen naar T-mobile.

Is dat al definitief?


Jay780 schreef:

Nee, overstappen naar T-mobile.

Is dat al definitief?

Nee kan nog cancelen.


Jay780 schreef:

Nee, overstappen naar T-mobile.

Is dat al definitief?

Nee kan nog cancelen.

Het gras is echt niet groener aan de overkant.

Er zijn mijns inziens nog wel wat kanttekeningen te zetten bij de televisie product van T-Mobile.


Jay780 schreef:

Nee, overstappen naar T-mobile.

Is dat al definitief?

Nee kan nog cancelen.

Het gras is echt niet groener aan de overkant.

Er zijn mijns inziens nog wel wat kanttekeningen te zetten bij de televisie product van T-Mobile.

 

Internet only, leuke aanbieding icm 'hogere snelheid'. Maar inderdaad misschien is het gras toch niet zo groen en blijf ik beter bij KPN 😅.