Skip to main content

misschien wel een beetje late reactie van mij, maar als de glasvezel in huis is aangesloten door kpn netwerk ofwel de aanbestede uitvoerder mag men wel de goede aansluiting maken op het kastje. ik kan dus de kabel er niet inprikken daar ik een tussenverloop nodig heb.

 

deze moet ik eerst op het kastje zetten. dan kan ik me glasvezelkabel prikken en naar het andere

kastje om naar de modem te gaan.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @DeLights , op de glasvezelkast van KPN kan gewoon een normale netwerkkabel RJ45 aangesloten worden.

Niks moeilijks aan.

 


Hallo @DeLights , op de glasvezelkast van KPN kan gewoon een normale netwerkkabel RJ45 aangesloten worden.

Niks moeilijks aan.

 

hier komt de glasvezel binnen in een glasvezelkast van kpn. hierop moet je de glasvezelkabeltje aansluiten naar je ONT en van daaruit an ik met utp naar me modem toe.

 

alleen dat kastje waar de glasvezel van buiten na binnen komt zit dus een stekker in ipv de stekkerdoos waar je de stekker van je glasvezelabeltje in prikt.

 

dit kastje dus ( witte heb ik )

 


@DeLights Welkom op het forum. 

Voor het aansluiten van glasvezel heb je geen tussenverloop nodig. Het lijkt er op dat je aansluiting nog niet af is, en dat er nog een NT op je aansluiten geplaatst moet worden. 

Soms krijg je hiervoor een doe-het-zelf NT, deze zit dan bij je installatiepakket en kun je er makkelijk op klikken. 

Als je deze niet hebt ontvangen dan moet de installatie gedaan worden door een monteur. 

Ik controleer graag voor je wat bij jou de situatie is. Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?