Skip to main content

@Erik_   heb ik met glasvezel ook eigen webruimte ?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Yup! Zolang je e-mail bij ons hebt, kun je ook webruimte krijgen. Ik heb gelijk even voor je gekeken en ik zie dat het nog niet actief was. Om de verwachte vraag alvast voor te zijn heb ik het bij dezen voor je geactiveerd. Als je het niet wilt gaan gebruiken, ook prima, het doet dan verder niets. Als je het wel wilt gaan gebruiken, dit zijn de relevante gegevens voor je ftp-programma:

 

Serveradres: home.kpn.nl

Poort: 21

Gebruikersnaam: je volledige KPN e-mailadres

Wachtwoord: het wachtwoord van het KPN e-mailadres waarmee je inlogt

 

Je homepage kun je vervolgens benaderen via home.kpn.nl/gebruikersnaam. Waarbij in de url de gebruikersnaam het stuk van je mailadres is tot aan de @


dank, niet dat ik t meteen of gebruik, maar was nieuwsgierig. 

k heb mn eigen server en domeinnamen :wink:  maar misscchien es handig een proefopzet te controleren voor n website online gaat. 


Graag gedaan. Let er wel op dat de homepage heel beperkt is. Het is letterlijk alleen webruimte, geen verdere apps of database of php etc...


Graag gedaan. Let er wel op dat de homepage heel beperkt is. Het is letterlijk alleen webruimte, geen verdere apps of database of php etc...

ik weet, wil er ook ook alleen iets in html opzetten om als proef eerst te bekijken, 

NB: zojuist probeer ik verbinding te maken, dit lukt niet.

home.kpn.nl  (moet daar nog iets voor?) 

acc:  mn email

ww:  email ww.

conecting:    ??   ftp  of  ftps    of  sftp   ?? 

geen sub folder nodig   ??

 


Hallo @hmwa KPN biedt geen webruimte meer aan aan consumenten.

 


Hallo @hmwa KPN biedt geen webruimte meer aan aan consumenten.

 

sedert wanneer niet meer dan ??


Hallo @hmwa KPN biedt geen webruimte meer aan aan consumenten.

 

sedert wanneer niet meer dan ??

Bij Hussel abonnementen zit het sowieso al niet bij. Dus nieuwe klanten die een Hussel abonnement afgesloten hebben, die hebben er al helemaal geen recht op.

Bij de oude abonnementen zat het vroeger bij. De klanten die er toendertijd actief gebruik van maakten, die kunnen het nog gebruiken. Maar KPN activeert geen nieuwe accounts meer.

Klanten met een oud abonnement die het voorheen nooit gebruikten, die kunnen het nu dus niet meer in gebruik nemen. Dit laatste is nu ongeveer sinds een jaar zo.

Het is ook maar 25 MB webruimte. En het is zo "dood" als een pier. Daar bedoel ik mee: er is geen php of andere scripttaal op de server beschikbaar. Je kunt dus bijvoorbeeld geen WordPress of iets dergelijks installeren. 25 MB zou daarvoor toch al te weinig zijn denk ik, maar goed, los daarvan.