Skip to main content

Ik heb vorige maand gebeld met KPN om nieuwe klant te worden. Ik kreeg een capabele man aan de telefoon die mij heel goed hielp en de overstap van KPN naar Ziggo ging regelen. Ik kreeg een installatie monteur en de glasvezel zou binnen gelegd worden. Tot zo ver dus niks meer dan lof voor KPN.

Daarna begon de ellende. Afspraak maken met iemand die de glasvezel binnen legt was erg moeilijk, a fijn dit is goed gekomen en het is binnen gelegd. 

Inmiddels heb ik al een keer of zeven gebeld om te zorgen dat ik op tijd een installatie monteur heb en niet zonder internet kom te zitten.

"je kan pas een afspraak inplannen als de glasvezel binnen ligt.”

Teruggebeld toen dat was gebeurd

“je kan pas een afspraak inplannen als je apparatuur binnen is”

Teruggebeld toen dat was gebeurd

"Er is momenteel een storing, kan ik u terugbellen”

…. …. nooit teruggebeld

Weer gebeld

"Momenteel nog steeds storing, u wordt teruggebeld.”

…. …. Wederom geen belletje

Weer gebeld

“U kan pas een afspraak maken als het signaal actief is, dat is 6 november”.

Prima doen we de installatie zelf.

Nu 5 november krijg ik een bericht van Ziggo dat mijn abbonement stopt. Dit heeft KPN met de overstap service geregeld (prima service). 

Ik weet dus niet of ik morgen internet heb, kan het niet testen, heb niet de beloofde installatie monteur. 

Morgenochtend moet ik gewoon zoals veel Nederlanders thuis werken in de onzekerheid of mijn internet het doet…

Ik was heel enthousiast over KPN, helaas hebben jullie het voor elkaar gekregen zonder dat ik ook maar iets van jullie producten gebruik dat ik al klaar met jullie ben.

Ben benieuwd of jullie met alle nieuwe klanten zo omgaan.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @Petwaa13, welkom hier. 

Ik lees dat het allemaal niet zo soepel gaat als gehoopt. Dat is niet zo fijn. Als er gezegd wordt dat je teruggebeld gaat worden, dan moet dat ook gedaan worden. Excuses dat dat niet gebeurt is. 

Ik heb wel even mee gekeken naar de stand van zaken, morgen wordt het signaal actief en kan je zelf aansluiten