Skip to main content
Beantwoord

Heb ik nieuwe apparatuur nodig bij het omzetten Internet + bellen abonnement naar Hussel 100Mbit?

• April 6, 2022
  • 4 reacties
  • 67 keer bekeken

Hallo,

Ik heb nu een Internet + Bellen abonnement met internetsnelheid 50 Mbit (volgens mij). Ik wil dit abonnement omzetten naar een Hussel met 100Mbit. De 100Mbit kueze is de snelste internetsnelheid die ik in MijnKPN te zien krijg.

Ik heb nu een V10 moden met 3 SuperWifi punten. Kan ik deze blijven gebruiken of krijg ik een nieuw modem door de omzetting van het abonnement? Anders gezegd: is het alleen een administratieve wijziging of komt er meer bij kijken?

Beste antwoord door Denise van KPN

Dag @S.G. Rövekamp, in principe blijft alles bij een snelheidsverhoging inderdaad hetzelfde. Zoals @Joep1965 ook al schreef:

Alles blijft zoals het is behalve de snelheid.  Die gaat omhoog uiteraard. 

Een uitzondering: als je voor een hogere snelheid over gaat op pair bonding, dan zal er een en ander veranderen. Zo zal er dan een monteur langs moeten komen. Maar dat laten we je dan natuurlijk wel weten.

Heb je niets gehoord? Dan blijft alles hetzelfde. Je gaat alleen genieten van een hogere snelheid. 😊

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 6, 2022

• April 6, 2022

En de prijs, die gaat ook omhoog😉

En de prijs, die gaat ook omhoog😉

Valt mee hoor, in tegendeel zelfs: ben goedkoper uit.

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 8, 2022

Dag @S.G. Rövekamp, in principe blijft alles bij een snelheidsverhoging inderdaad hetzelfde. Zoals @Joep1965 ook al schreef:

Een uitzondering: als je voor een hogere snelheid over gaat op pair bonding, dan zal er een en ander veranderen. Zo zal er dan een monteur langs moeten komen. Maar dat laten we je dan natuurlijk wel weten.

Heb je niets gehoord? Dan blijft alles hetzelfde. Je gaat alleen genieten van een hogere snelheid. 😊