ik heb maar één ontvanger. Ik heb wel de tweede afstandbediening terug gevonden. ik denk dat hij mee verhuisd is met onze dochter, deze kan het kasje ook niet meer terug vinden. Wat kan ik nu het beste doen?
Heeft u al aan uw dochter gevraagd of die het kastje heeft?
Wat staat er op pagina 2 van de factuur? Betaald u echt voor 2 ontvangers?
Heeft u opnemen? Gebruikt u het?
Hallo
Ja ik heb een brief gekregen en heb de nieuwe opmaal naar tevredenheid in gebruik. mijn dochter heeft ook alles afgezocht. denk dat ze er ook niet veel aan heeft gehad zonder afstandbediening
Hi
Ja dat klopt deze is met het verhuizen van mijn dochter spoorloos verdwenen. de afstandbediening heb ik wel nog
Nee dat is niet nodig ik heb twee nieuwe ontvangers gekregen en moest de oude vervangers terugsturen, heb ook al een brief gekregen voor het terugsturen. Kan alleen maar één ontvanger met twee afstandbedieningen terugsturen dat is het probleem.
Wat betreft de oude ontvanger en de 2 afstandsbedieningen, stuur deze terug in de retourdoos. Laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan maak ik daarna melding dat er een ontvanger tijdens de verhuizing is verdwenen.
Is retour bedankt
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.