Skip to main content

Hoi,

Ik heb afgelopen zaterdag een upgrade genomen op intrnet en ben vann 100/100 naar509/500 gegaan. Een kwartier erna kreeg ik een bevestigingsmail dat hetal in was gegaan. Mijn zoon heeft zojuist een bekabelde speedtest gedaan en die komt nog niet eens aan de 100!,

Jullie denken toch niet dat ik daarvoor €8 extra per maand voor ga betalen??? Het is gewoon nog steeds dezelfde snelheid die ik hiervoor a had. Verklaar!!!

Hoi @jetje37 ,

Welk modem heb je?Is deze al een keer herstart?

Welke snelheid staat nu in mijnKPN?

Is de bekabelde verbinding van jouw zoon via een 100mb of 1000mb linksnelheid?

Kan je een foto plaatsen van het glasvezelkastje?Wellicht kan deze max 100mb aan.

 


Experiabox V10, is opnieuw opgestart en er is een TPLink 5-poorts 10-1000 Mbps aan gekoppeld.


Hoi @jetje37 ,

Okay, dat is dan in ieder geval goed.

Wel nog deze vragen:

Welke snelheid staat nu in mijnKPN?

Is de bekabelde verbinding van jouw zoon via een 100mb of 1000mb linksnelheid?

Kan je een foto plaatsen van het glasvezelkastje?Wellicht kan deze max 100mb aan.

Die 94mb lijkt erg op een 100mb linksnelheid.

 


Bedankt voor de hulp. Mijn zoon had er nog een switch tussen zitten en die is  maar tot 100mbps🙄, en dat was hij vergeten te melden. Heb nu een andere switch besteld en kan dus morgen pas zien wat de snelheid is. 


Je kan ook je laptop even direct op de V10 aansluiten, maar ik denk inderdaad dat het met de nieuwe switch verholpen is.

En als er een TV ontvanger op zit moet de switch wel IGMP snooping ondersteunen🙂


Nieuwe switch ertussen, en werkt prima nu!