Skip to main content

Bij mij in het dorp wordt er glasvezel gelegd door voor mij kleine onbekende providers heeft dat effect op mijn "gewone" kpn verbinding? (Kpn heeft geen glasvezel in mijn postcode gebied)

Dat heeft geen effect. KPN blijft gewoon leveren over de telefoonlijn. Laat wel de glasvezel binnen brengen in de meterkast ofzo. Dat is meestal gratis. Je weet soms niet, voor de toekomst. Dat bied mogelijkheden. 


Dat is hier ook gebeurd. De glasvezel zit ongebruikt in de meterkast en internet, tv en telefoon komen binnen via de 200 Mb/s BVVDSL koper lijn van kpn. 


Bij mij in het dorp wordt er glasvezel gelegd door voor mij kleine onbekende providers heeft dat effect op mijn "gewone" kpn verbinding? (Kpn heeft geen glasvezel in mijn postcode gebied)

Er zit niemand in dit forum die hoog genoeg in de KPN organisatie zit om hier een echt goed antwoord op te geven. Als jij de laatste bent in jouw dorp op koper, zal KPN echt wel eens een beslissing kunnen nemen om naar een andere aansluiting voor jou te zoeken. Maar de kans dat ze jou dan niet ver van tevoren op de hoogte hebben gebracht en het alternatief vermelden is klein. 


Ok bedankt voor de reacties! Hier heb ik wat aan