Skip to main content

 Ik probeer al sinds 10:00 iemand aan de lijn te krijgen het is nu al 11;50. Het is de BELACHELIJK voor woorden dat als je je probleem uitlegt er gewoon in je gezicht wordt opgehangen. Ik ben blij dat mn abonnement verloopt over 4 maanden. NOOIT MEER KPN!!! Raad het ook iedereen aan om over te stappen, ben hier al 8 jaar klant en heb er spijt van.. ik stap over naar tmobile of ziggo.

Tja, met zo’n epistel kunnen we niets. Wat is uw vraag? Hier helpen klanten andere klanten dus misschien kunnen we u helpen maar dan moeten we wel de vraag weten.


Beste @Nesrin,

Wat vervelend dat je problemen ervaart met KPN, wat is er precies aan de hand? Kunnen wij jou helpen op het Forum?


 Ik probeer al sinds 10:00 iemand aan de lijn te krijgen het is nu al 11;50. Het is de BELACHELIJK voor woorden dat als je je probleem uitlegt er gewoon in je gezicht wordt opgehangen. Ik ben blij dat mn abonnement verloopt over 4 maanden. NOOIT MEER KPN!!! Raad het ook iedereen aan om over te stappen, ben hier al 8 jaar klant en heb er spijt van.. ik stap over naar tmobile of ziggo.

Er kan dus een storing zijn op de servicedesk. Ik hoop voor jou dat er snel een Moderator reageert. Gebruikers kunnen dit niet zien. Doet de chat het ook niet? Uiteindelijk is dit forum bedoeld als een gebruikerscommunity. 


Hoi @Nesrin, welkom op ons forum! Jeetje dat is wel erg lang inderdaad! Heb je nog iemand te pakken kunnen krijgen bij 0800-0402?Anders denken we hier natuurlijk graag even met je mee!


zelfde ervaring, breuk in glasvezelkabel 100 meter verderop, is geconstateerd door monteur, verder word niets ondernomen , 2 uur in de wacht voor klantenservice, die hangen rustig op of verbinden je door voor weer 2 uur in de wachtrij

niemand van kpn neemt contact op, wel noodpakket gekregen,  tv met npo 1, 2 en 3 en verder niets, 100 gb internet wat iedere keer uitvalt, echt waardeloos.

balen hier ontzettend van en overwegen ook om over te stappen naar andere provider want zo'n waardeloze klantenservice heb ik nog nooit mee gemaakt, 

graag reactie


Wij hebben ook vervelende ervaringen met de klantenservice, van de 6 mensen die we gesproken hebben had er maar 1 verstand van zaken en voor een ander was het een eerste werkdag. Eerst je mensen opleiden KPN, en ze leren escaleren wanneer veel mensen uit een hele wijk aangeven storing te hebben ipv verschillende meldingen te maken, afspraken met monteurs te regelen enz. Kost een hoop onnodig geld en tijd. 
wij stappen niet over want de klantenservice bij Ziggo is nog dramatischer en dit is voor ons de eerste keer dat KPN flinke steken laat vallen. We geven het nog een kans. 


@w11b en @MvR12 het grote probleem is dat er gewoon geen mensen zijn. De krapte op de arbeidsmarkt zal u bekend zijn. Ook aan kpn gaat deze ellende niet voorbij. Bij heel veel bedrijven is dit een groot probleem.  We zullen er helaas aan moeten wennen want het einde lijkt nog niet in zicht.


Vanmiddag gebeld met KPN over 2 problemen, nadat ik mijn probleem heb uitgelegd wordt ik doorverbonden, daar wordt mij verteld dat dit een fout is en ik terug doorverbonden wordt. en toen werd de verbinding verbroken.

opnieuw gebeld lichtelijk geïrriteerd uiteraard, probleem uitgelegd, er wordt totaal niet geluisterd en diegene wil alleen maar standaard procedures volgen. na lichtelijk hard te zeggen stop dit is allemaal al gebeurd luister even naar mijn verhaald. wordt er gezegd ik zet u even in de wacht. opnieuw wordt de verbinding verbroken. 

derde keer weer bellen, nu was ik echt kwaad. aangegeven bij dhr dat ik zeer kwaad ben met hoe er met mij wordt omgegaan. begrip wordt getoond en probleem weer uitgelegd. ik zet u even in de wacht mevr. en ja hoor de verbinding wordt weer verbroken.

vierde keer gebeld nu krijg ik een goeie medewerker aan de lijn die mij helemaal begrijpt, en direct excuses aanbied voor de fouten van haar collega’s. 

probleem weer uitgelegd en nu komen we ook nog tot de conclusie dat medewerkers een fout gemaakt hebben. en ik maar moet wachten op een software-update van mijn kastje.

aangegeven dat ik zeer ontevreden ben over de klantenservice, hier wordt een notitie van gemaakt. nou sorry maar hier heb ik niets aan dit is mij ook al gebeurd in december, precies hetzelfde verbinding wordt gewoon verbroken.

ik vindt dit absurd dat dit steeds gebeurt en voel me echt aan de kant geschoven door KPN!! 

hoe ik behandeld ben vandaag door KPN is te gek voor woorden. 

 

 


@kp89 

 

Volgens mij is het heel goed dat je deze reactie plaatst. Zonder signalen kan het management van KPN geen verbeteringen uitvoeren. En als gewone klant hebben we geen andere mogelijkheid om dit soort dingen te melden.

Het lijkt mij stug dat jij aan de kant geschoven wordt, fouten gebeuren als er meer dan 2 miljoen huishoudens aan de telefoon kunnen hangen. Ik denk dat jij overigens typisch een slachtoffer bent van de wet van Murphy ten aanzien van fouten. 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Murphy 

Niet tegenstaande moet het management van KPN natuurlijk wel op de hoogte worden gehouden. Gebruikers die alleen maar vertellen hoe goed het is, daar heeft KPN uiteindelijk niets aan.