Skip to main content

2022 november heb ik een nieuwe abbonement aangesloten met het black friday deal, hier zou ik een phillips smart tv bij krijgen. Mijn glasvezel kastje was nog niet aangesloten na 11 maanden wachten is het op 18-08-2023 aangesloten.

In april 2023 werd plotseling mijn abbonement geaunnuleerd omdat kpn netwerk aangaf dat hun niks meer van mij in het systeem konden zien en daardoor ook geen werkzaamheden kunnen uitvoeren. Heb ik netjes gebeld en afgesproken met kpn dat eenmalig mijn contract werd hervat met het zelfde voorwaarden inc. Phillips smart tv.

Op 18-08-2023 heb ik gebeld naar kpn wanneer ik mijn producten zou krijgen en werd er gezegd dat ik geen phillips smart tv zou gaan krijgen en dit niet in mijn contract stond. Ze zeiden ook dat ze in april hier eigenlijk een compesatie voor moesten gaan geven. Ik was boos en zei dat ik dan beter bij ziggo kon blijven. Hierna werd ik doorverbonden met een andere collega zodat hij het beter kon gaan uitleggen. plotseling werd mijn bestelling weer geannuleerd. Tijdens het telefoongesprek gaf ik dit aan en zei die dat hij dit zou terugdraaien. En zou hij een case gaan aanmaken over het gebeurtenis in april. Ik gaf aan dat ik op het case zou gaan wachten en als er niks met het case zou gedaan worden zou ik mijn abbonement zelf opzeggen binnen mijn opzegtermijn en een nieuwe deal aangaan met black friday.

Hierna heb ik weer gebeld omdat mijn internet het niet deed. Hij gaf aan dat mijn bestelling geannuleerd is door de vorige collega en dit niet kon gaan terugdraaien. Hij zei dat de collega heeft genoteerd dat ik mijn bestelling heb geannuleerd en zou gaan wachten op een nieuwe black friday deal? Na zo lang wachten op mijn glasvezel, zovaak vrij nemen van werk voor een kpn netwerk afspraak wat nooit goed ging, het niet krijgen van wat ik hoor te krijgen volgens mijn contract, het niet nakomen van afspraken en nu nog eens het annuleren van mijn abbonement voor de 2e keer? Ik wil hier graag een oplossing voor hebben ik wacht niet voor niets bijna een hele jaar op mijn abbonement elke keer moet ik achter alles aan gaan heel onprofessioneel. Ik ben dit niet gewend van het grootste internetprovider van nederland!
 

kan ik hier voor juridische stappen nemen?

 

Admin: opmaak

Hoi @Mrcndll01, welkom op ons forum!

Dat is geen goede start zo inderdaad, ik vrees dat ik hier ook niet echt een oplossing voor heb.
Ik kan niet meer dan mijn telefonische collega's, en kan hierin dus ook weinig voor jou betekenen.