Skip to main content

overgestapt naar kpn vanaf 12 november monteur nodig die is pas de 24 ste november beschikbaar dus 12 dagen geen tv en internet verbinding 😱Dat kan toch niet waar zijn ?Mijn dochter studeert online ,het is gewoon een ramp !Ik heb geen idee hoe ik dit op moet lossen.help

Wat een lastige situatie. Hoe komt het dat het niet aansluit op je oude provider? Als je overstapservice gebruikt geeft KPN pas een seintje aan de oude provider als de KPN aansluiting werkt.

Mogelijke tijdelijke oplossingen:

De buren 'lief’ aankijken of jullie hun wifi mogen gebruiken. Als zij ook KPN hebben én een Experiabox V10 kunnen ze het gastnetwerk aanzetten.

Het Hotspot van je mobiel gebruiken. Dan heb je wifi via 4G. Maar je zit dan wel aan je mobiele bundel vast. Heb je een mobiel abonnement bij KPN? Dan kan een moderator mogelijk je extra GB geven.

Voor een KPN moderator hier is het wel nodig dat ze je gegevens hebben. Deze kan je invullen in je forumprofiel. Daar zijn ze afgeschermd voor derden. Vul je mobiele nummer ook even in, op de regel pers. mededelingen.

Geef hier even een berichtje als je je profiel hebt ingevuld (onderaan gegevens opslaan).


Hi Miranda, welkom op het forum. 

Ook ik ben benieuwd of je gebruik hebt gemaakt van de overstapservice, in dat geval hoort je huidige provider pas opgezegd te worden op het moment dat je bent aangesloten. Zou je dit willen toelichten?

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Heb het geregeld met de buurvrouw heel simpel ik had er zelf gewoon niet aan gedacht dus het was een gouden tip 👌Peter G 

 


Hah wat fijn dat de buurvrouw jullie uit de brand heeft geholpen :grinning::heart:
Ik snap wel dat je daar zelf niet direct bij stil hebt gestaan, gelukkig komt @PeterG regelmatig met goede ideeën :blush: Â