Skip to main content

Nou 18 december zouden we overstappen dus kregen we op 11 december de pakket binnen k had hem zelf nog niet geïnstalleerd want we hadden nog geen glasvezel dus toen k het niet geïnstalleerd worden na 100 keer afspraak te maken met kpn netwerk NL toch nog gelukt om op 29 december 2020 glasvezel te installeren ik gelijk ook het pakket installeren, 

nu wat het volgende probleem is op het glasvezel ASP branden alle 3 de lichtjes glass ethernet en dat andere nu heb k alles aangesloten modem gestart en werken alle signalen behalve die van internet die loopt gewoon steeds te knipperen en wat ook appart is ik kreeg laats een e-mail met de nieuwe datum waarmee jullie mijn bestelling gereedmaken 11 januari is wat wordt daar mee bedoeld want k zit niet meer bij ziggo hun modem en etc is al teruggestuurd en ik heb geen internet niks in huis nu is mijn vraag kunnen jullie gaan kijken wat het probleem is en iets aanklikken zodat k gewoon internet signaal we kunnen hier niet tot 11 januari zonder internet zitten terwijl alles al geïnstalleerd is en al.

 

Hoi @FamLopes, dat is geen fijne situatie. Ik begrijp dan ook heel goed dat je niet tot 11 januari zonder internet wilt zitten. Ik ga dan ook even kijken wat ik voor je kan betekenen hierin. Je hoort nog weer van mij. 


Hoi @FamLopes, dat is geen fijne situatie. Ik begrijp dan ook heel goed dat je niet tot 11 januari zonder internet wilt zitten. Ik ga dan ook even kijken wat ik voor je kan betekenen hierin. Je hoort nog weer van mij. 

Ooooh graag pff bedankt 


Ik ben bezig geweest. Ik heb je een Noodpakket gestuurd. Deze bestaat uit een router met mobiel internet en Digitenne. Zo zit je niet zonder diensten. Deze komt zo snel mogelijk naar je toe. Zo kun je nog even een paar dagen overbruggen tot de monteur komt.


perfect dank u wel en als de monteur er is en onze internet aanzet kan ik die dingen dan aan hem geven ?


Een week nadat het opgelost is krijg je hierover een brief met retourdoos zodat je hem gratis terug kunt sturen.